|
[13-08-2005] FFWD Heineken Dance Parade - Rotterdam (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Vertigo |
kom net thuis van de afterparty.. Ferry draaide een lekkere set, Sander Kleinenberg ook wel. Daarmee hield het een beetje op, Michel de Hey stelde mij erg teleur, zeer eentonige harde onzin. Het was niet te druk bij de Main Stage in ieder geval, je had genoeg ruimte om je ding te doen. De parade zelf was geinig, weinig ongeregeldheden gezien - één man die een ME busje in werd geflikkerd en dat was het.
Deels eigen schuld dat het matig was.. we hadden eerder op/bij de brug moeten staan. De afterparty was helaas redelijk matig, maarja.. zoveel had ik er ook weer niet van verwacht.
Dieptepunt: Somebody ed with my washing machine.. Sander Kleinenberg :confused: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Vertigo
Dieptepunt: Somebody ed with my washing machine.. Sander Kleinenberg :confused: |
Sander K. is juist vet :D
Oh, even wat foto's (2 die ik snel tegenkwam, rest komt wel):

DE topper van de dag...(qua vrouwelijk schoon)
 |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Vertigo
Dieptepunt: Somebody ed with my washing machine.. Sander Kleinenberg :confused: |
Vette track is dat juist joh :D
Sikk - Washing Machine
Knalt goed vind ik :cool: |
|
|
| dj pdv |
| Ik heb een mooie dag gehad. Heel de dag achter de truck van Ferry aan gelopen. Hij draaide weer heerlijk, alleen had hij wel moeite met draaien of dat door de apparatuur kwam of omdat hij half bezopen was, daar ben ik nog niet achter:conf: . Verder tijs08 en total woot nog even gezien die enkele meters met de stoet mee liepen. Goed om jullie weer gezien te hebben. |
|
|
| xxl |
wat een rij bij de ingang, ongeloveluk veel mensen tegelijk naar binnen.. paar foto's van trucks en feest zelf om te zien wat je gemist hebt: ffwd foto's
Jammer dat ik deepack heb moeten missen (door die rij).. verder was het weer.. toppie! |
|
|
| djrenco |
| quote: | Originally posted by dj pdv
Ik heb een mooie dag gehad. Heel de dag achter de truck van Ferry aan gelopen. Hij draaide weer heerlijk, alleen had hij wel moeite met draaien of dat door de apparatuur kwam of omdat hij half bezopen was, daar ben ik nog niet achter:conf: . Verder tijs08 en total woot nog even gezien die enkele meters met de stoet mee liepen. Goed om jullie weer gezien te hebben. |
hij draaide ook alleen cd's toch?;)
anyway t was zeker een geslaagd feestje:D |
|
|
| Freezel |
| Ferry was volgens mij aardig lam ja ;) Ik sprak hem nog ff nadat de parade was afgelopen en er kwam weinig zinnigs uit :D Ook de cdj's en mixer waren oververhit en daardoor viel af en toe het geluid uit of kwam en zelfs rook uit de boxen :D |
|
|
| Vertigo |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Vette track is dat juist joh :D
Sikk - Washing Machine
Knalt goed vind ik :cool: |
[[ LINK REMOVED ]]
Voor iemand die hem gemist heeft^^ |
|
|
| Roger |
| ik stond op de intuition stuiter truck:D echt vet naar mn zin gehad daar! en dr stond nog een leuke dame op ook |
|
|
| Roger |
| snugg heb je geen betere foto van die bovenste gemaakt? ze staat er een beetje raar op namelijk:p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Roger
snugg heb je geen betere foto van die bovenste gemaakt? ze staat er een beetje raar op namelijk:p |
Raar? Ze is aan het dansen.
En nee, geen andere, want ik heb de hele dag met een telezoom gelopen, dus niemand poseerde, allemaal uit de losse hand. |
|
|
| BaRTeZ |
heb me ook wel goed vermaakt achter de Ferry truck :)
en het weer was natuurlijk top! |
|
|
|
|