|
[13-08-2005] FFWD Heineken Dance Parade - Rotterdam (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| MaGiKaL_MiKe |
Aangezien ik Dance Valley had overgeslagen dit jaar (terwijl dat eerst wel in de planning lag) had ik wat in te halen kwa feesten voor me zelf. Gelukkig ging dat prima tijdens de FFWD! Ik heb me voornamelijk achter en naast de Intuition truck vermaakt, dankzij de lekkere tracks die Leon en Menno op knalde (en ja, Passiva ik weet dat jij samen met Leon draaide, maar die plaatjes waren niet helemaal mij ding). Het viel me overigens wel op dat het geluid van de Intuition truck beduidend zachter was dan de andere trucks, misschien iets om mee te nemen naar volgend jaar ;)
Ferry ook nog even gezien maar die had geloof ik naast slaap te kort ook iets anders teveel, want die zag er echt als lijk uit..
Ik was al doodmoe van dat "lopend-dansen" dus ik kwam al met gebruikte voeten aan, maar de muziek was ook goed dat ik het gewoon niet kon helpen om maar door te blijven dansen. Helaas niet echt veel van Perry gehoord maar wat ik hoorde klonk goed. Leon draaide erg lekker met veel eigen producties (totaal niet erg!). Daarna kwam Menno met een heerlijke trance set waar de lasers idd goed zijn werk deden. Na de set van Menno waren de mensen waarmee ik was een beetje afgepeigerd. Maar het begin van Mark Norman was gewoon zo goed dat ik gewoon wist dat een wereld set zou worden, dus toen besloot ik maar te blijven. Zo en mijn intuitie liet mij niet in de steek! de ene na de andere tune knalde uit de speakers en dit alles werd eerst afgemaakt met een nieuwe edit & live bootleg van Phantom Manor en als dat nog niet genoeg was kwam Universal Nation (Montana Edit) er als toetje bij :crazy:
Top dag!
en Roger, ik weet precies wie je bedoeld:D |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by MaGiKaL_MiKe
en Roger, ik weet precies wie je bedoeld:D |
oja? Pics of STFU:o :p |
|
|
| djrenco |
ok hier zijn mijn pics en een klein filmpje.. kwaliteit zuigt alleen een beetje:D
Link |
|
|
| LeonB |
| quote: | Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Het viel me overigens wel op dat het geluid van de Intuition truck beduidend zachter was dan de andere trucks, misschien iets om mee te nemen naar volgend jaar ;) |
err ja klopt, dit door het feit dat we gigantisch genaaid zijn door één van onze leveranciers die liet weten dat de truck die we geleverd zouden krijgen niet beschikbaar was (vrijdagmiddag om 15.00 uur! ik was al op weg naar Rotterdam op dat moment, kun je nagaan hoe ik in de stress heb gezeten :D)
Anyway, op het laatste moment een truck geregeld bij de FFWD organisatie, we hadden mazzel dat er nog één stond. Wat dit nu met het geluid te maken heeft: we hadden een 100 KWh aggregaat besproken, deze zou opgehaald worden met de vrachtwagen die we geleverd zouden krijgen. Nu dit niet doorging hebben we een 35 KWh aggregaat gehuurd van de organisatie. Dit betekende wel dat we wat moesten korten op licht en geluid helaas, anders zou het aggregaat het niet getrokken hebben.
Maar, volgend jaar komt dat wel weer goed! |
|
|
| Roger |
wat ik me dus afvroeg is of je nu wel zo heel veel aan licht hebt overdag:) kan je daar niet een hoop geld op besparen de volgende keer?
er is niks zo vervelend als een movinghead tegen je harsens krijgen:p |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by Roger
Of een keer of 8 :D |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Passiva
was wel te zien ja:p |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Passiva
was wel te zien ja:p |
Ik d8 dat de jeugd *kuch* van tegenwoordig heel veerkrachtig was ;)
Maar hoe dan ook: petje af voor Leon en Menno !:eyespop: ...dat de muziek ietsie zachter stond, was prima (al lijkt het alsof het er voor Kimi zelfs nog te hard aan toe ging :p )En let eens op de gelukzalige glimlach op het gezicht van Leon :haha:
 |
|
|
| M_Peror |
Naar mijn (persoonlijke) ervaring -- en ik zeg het er gelijk bij, ik heb de ballen verstand van geluidsinstallaties -- viel het met het totale volume eigenlijk best mee bij jullie truck. Vooral als ik er naast liep was het geluid prima. Alleen met name achter de truck had ik het idee dat er te weinig bass in zat. Alsof alle lage tonen naar opzij waren gericht en naar achteren alleen hoge tonen. Hierdoor klonk de muziek wat iel.
Ik zit er misschien helemaal naast, maar zo kwam het op mij over :)
Misschien dat je als je luidsprekers wat anders opstelt (meer bas naar achteren), dat je niet eens zo veel extra nodig hebt.
Aan de andere kant, als je volgend jaar toch een sterker aggregaat hebt.... profiteer ervan zou ik zeggen :D |
|
|
| LeonB |
over het licht hebben jullie helemaal gelijk, vandaar dat daar ook het meest op gekort is. Basskasten stonden ook idd zijwaarts gericht, nemen we volgend jaar ook mee.
En volgend jaar gaat dat 100 KWh aggregaat mee dus dan wordt t echt knallen ;) |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Loraine
Maar hoe dan ook: petje af voor Leon en Menno !:eyespop:
|
idd dit wil ik ook even benadrukken:) het geluid zat wat mij betreft goed! hoe hard moet het volgend jaar wel niet gaan dan:nervous: :D |
|
|
| Loraine |
hoe hard moet het volgend jaar wel niet gaan dan:nervous: :D |
:eyes: :eyes: :eek: :eek: Dan flikkert de draaitafel ZEKER van de truuk !! Dus die dan ook maar ff flink goed vast gespen aan de opbouw :stongue: |
|
|
|
|