|
איביזה 2005 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מארק...יכול להיות שאני יוותר על השיט עם ארמין (נפגוש אותו כבר יחד עם שאר חברי ארמאדה באיביזה...
יאללה אולי נפתח תפקם בשביל איביזה... |
בהחלט נשמע מפתה !
ניתן בשבוע אחד לראות את כל הדיג'ייז !!!
נשקול זאת ברצינות ! |
|
|
| m0sh |
שנה שעברה כבר היית מוכן לנסוע איתי אז יאללה השנה אתה חייב!
באמת שהשנה צריך לארגן את כל הפורום פה במאורגן שיבואו ויהיה חזק |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by m0sh
שנה שעברה כבר היית מוכן לנסוע איתי אז יאללה השנה אתה חייב!
באמת שהשנה צריך לארגן את כל הפורום פה במאורגן שיבואו ויהיה חזק |
בכיף, עשיתי איזה סקירה קצרצרה והשבוע האופטימלי מבחינתי הוא השבוע השני של יולי.
מה אתם אומרים ? |
|
|
| m0sh |
| אני מאד מקווה שאני יהיה שם |
|
|
| markfeldman |
הקיצר אילן,
500$ - טיסה
1200 ש"ח - לינה
הולך ? |
|
|
| m0sh |
1200 שקל לינה?
אה?
אני שילמתי 20 יורו ללילה
120 זה מלא כסף
500 דולר יצא לי הדיל
נסדר לך דיל טוב אל תדאג |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by m0sh
1200 שקל לינה?
אה?
אני שילמתי 20 יורו ללילה
120 זה מלא כסף
500 דולר יצא לי הדיל
נסדר לך דיל טוב אל תדאג |
התכוונתי בלינה ל-6 לילות.
איך משיגים דילים של טיסות טובות ? (קישור אולי??) |
|
|
| fusi |
| מארק היקר - כרגע עוד אין מידע לגבי דילים השנה, אך שוב - כמו שרשמתי בדף הקודם, לך תקרא את כל מה שנכתב בפורום מקביל לגבי איביזה 2005 |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
הקיצר אילן,
500$ - טיסה
1200 ש"ח - לינה
הולך ? |
אוקיי אחי השאלה מתי אפשר כבר לסגור עניינים
אני איתך בקשר לעיתוי
ה-12 זה תאריך מעולה עבורנו שוחרי הפרוגרסיב והאפליפטינג להיות שם
וכן כמו שאמרתי אני חייב לראות את קארל קוקס וזאביילה בפעולה...
אם לא שם אז איפה... אבל אני לא ינטוש אותך אחי
מרקוס ארמין רמי
ועוד רבים וטובים שיפנקו בסאונדים מוכרים ואהובים שלא נשמעים יותר מדי אם בכלל במחוזותינו
דרך אגב...מה לגבי חנויות תקליטים באיביזה סתם שאלה?
יש שם הרבה כאלה?
מוש?
אדיר?
ירון?
אני מחכה לתשובה:) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by fusi
מארק היקר - כרגע עוד אין מידע לגבי דילים השנה, אך שוב - כמו שרשמתי בדף הקודם, לך תקרא את כל מה שנכתב בפורום מקביל לגבי איביזה 2005 |
צריך להירשם לפורום הזה ? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אוקיי אחי השאלה מתי אפשר כבר לסגור עניינים
אני איתך בקשר לעיתוי
ה-12 זה תאריך מעולה עבורנו שוחרי הפרוגרסיב והאפליפטינג להיות שם
וכן כמו שאמרתי אני חייב לראות את קארל קוקס וזאביילה בפעולה...
אם לא שם אז איפה... אבל אני לא ינטוש אותך אחי
מרקוס ארמין רמי
ועוד רבים וטובים שיפנקו בסאונדים מוכרים ואהובים שלא נשמעים יותר מדי אם בכלל במחוזותינו
דרך אגב...מה לגבי חנויות תקליטים באיביזה סתם שאלה?
יש שם הרבה כאלה?
מוש?
אדיר?
ירון?
אני מחכה לתשובה:) |
אחי,
קרל קוקס לא מנגן בתאריכים שלנו.
זביאלה לא משתתף באיביזה השנה.
לסגור עניינים ?
יאללה ! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אחי,
קרל קוקס לא מנגן בתאריכים שלנו.
זביאלה לא משתתף באיביזה השנה.
לסגור עניינים ?
יאללה ! |
כוס אומו חייב לךראות אותם לייב
טוב נלך על אלה שאני רוצה לראות בגלל סגנונם שתואם את טעמי
גון אוביר יהיה?
פרי אוניל אני מניח שלא
אבאב אנד ביונד אמרת יש סיכוי לא?
רונסקי ספיד? |
|
|
|
|