return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
איביזה 2005 (pg. 2)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מארק...יכול להיות שאני יוותר על השיט עם ארמין (נפגוש אותו כבר יחד עם שאר חברי ארמאדה באיביזה...
יאללה אולי נפתח תפקם בשביל איביזה...


בהחלט נשמע מפתה !

ניתן בשבוע אחד לראות את כל הדיג'ייז !!!

נשקול זאת ברצינות !
m0sh
שנה שעברה כבר היית מוכן לנסוע איתי אז יאללה השנה אתה חייב!
באמת שהשנה צריך לארגן את כל הפורום פה במאורגן שיבואו ויהיה חזק
markfeldman
quote:
Originally posted by m0sh
שנה שעברה כבר היית מוכן לנסוע איתי אז יאללה השנה אתה חייב!
באמת שהשנה צריך לארגן את כל הפורום פה במאורגן שיבואו ויהיה חזק


בכיף, עשיתי איזה סקירה קצרצרה והשבוע האופטימלי מבחינתי הוא השבוע השני של יולי.

מה אתם אומרים ?
m0sh
אני מאד מקווה שאני יהיה שם
markfeldman
הקיצר אילן,

500$ - טיסה
1200 ש"ח - לינה

הולך ?
m0sh
1200 שקל לינה?

אה?
אני שילמתי 20 יורו ללילה
120 זה מלא כסף
500 דולר יצא לי הדיל
נסדר לך דיל טוב אל תדאג
markfeldman
quote:
Originally posted by m0sh
1200 שקל לינה?

אה?
אני שילמתי 20 יורו ללילה
120 זה מלא כסף
500 דולר יצא לי הדיל
נסדר לך דיל טוב אל תדאג


התכוונתי בלינה ל-6 לילות.

איך משיגים דילים של טיסות טובות ? (קישור אולי??)
fusi
מארק היקר - כרגע עוד אין מידע לגבי דילים השנה, אך שוב - כמו שרשמתי בדף הקודם, לך תקרא את כל מה שנכתב בפורום מקביל לגבי איביזה 2005
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
הקיצר אילן,

500$ - טיסה
1200 ש"ח - לינה

הולך ?


אוקיי אחי השאלה מתי אפשר כבר לסגור עניינים
אני איתך בקשר לעיתוי
ה-12 זה תאריך מעולה עבורנו שוחרי הפרוגרסיב והאפליפטינג להיות שם
וכן כמו שאמרתי אני חייב לראות את קארל קוקס וזאביילה בפעולה...
אם לא שם אז איפה... אבל אני לא ינטוש אותך אחי
מרקוס ארמין רמי
ועוד רבים וטובים שיפנקו בסאונדים מוכרים ואהובים שלא נשמעים יותר מדי אם בכלל במחוזותינו

דרך אגב...מה לגבי חנויות תקליטים באיביזה סתם שאלה?
יש שם הרבה כאלה?
מוש?
אדיר?
ירון?

אני מחכה לתשובה:)
markfeldman
quote:
Originally posted by fusi
מארק היקר - כרגע עוד אין מידע לגבי דילים השנה, אך שוב - כמו שרשמתי בדף הקודם, לך תקרא את כל מה שנכתב בפורום מקביל לגבי איביזה 2005


צריך להירשם לפורום הזה ?

markfeldman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אוקיי אחי השאלה מתי אפשר כבר לסגור עניינים
אני איתך בקשר לעיתוי
ה-12 זה תאריך מעולה עבורנו שוחרי הפרוגרסיב והאפליפטינג להיות שם
וכן כמו שאמרתי אני חייב לראות את קארל קוקס וזאביילה בפעולה...
אם לא שם אז איפה... אבל אני לא ינטוש אותך אחי
מרקוס ארמין רמי
ועוד רבים וטובים שיפנקו בסאונדים מוכרים ואהובים שלא נשמעים יותר מדי אם בכלל במחוזותינו

דרך אגב...מה לגבי חנויות תקליטים באיביזה סתם שאלה?
יש שם הרבה כאלה?
מוש?
אדיר?
ירון?

אני מחכה לתשובה:)


אחי,

קרל קוקס לא מנגן בתאריכים שלנו.

זביאלה לא משתתף באיביזה השנה.

לסגור עניינים ?

יאללה !
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
אחי,

קרל קוקס לא מנגן בתאריכים שלנו.

זביאלה לא משתתף באיביזה השנה.

לסגור עניינים ?

יאללה !


כוס אומו חייב לךראות אותם לייב

טוב נלך על אלה שאני רוצה לראות בגלל סגנונם שתואם את טעמי
גון אוביר יהיה?
פרי אוניל אני מניח שלא
אבאב אנד ביונד אמרת יש סיכוי לא?
רונסקי ספיד?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement