|
איביזה 2005 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by m0sh
טוב החלטתי לנסוע ב12 ביוני כי אני יוסיף לי לעוד 200-300 יורו
אני נוסע לחודשיים
התיכנון הוא לחזור לפני ה16 לאוגוסט כי אני אמור להתחיל ללמוד
אני מקווה בראשון לסגור את הטיסה למרות שיכול להיות ולא יהיה מקום כי זה שבועות אבל אני מאד מקווה |
כמה כסף עולה לך כל השהות הזו ? |
|
|
| m0sh |
| לא יודע אני הולך לנסוע ולחפש עבודה ודירה עם שותפים...לך תדע כמה יצא |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by m0sh
לא יודע אני הולך לנסוע ולחפש עבודה ודירה עם שותפים...לך תדע כמה יצא |
או אה !
ממש התנחלות ! |
|
|
| DjChook |
| פאק מוש! עלה והצלח!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב מארק מצטער שלא חזרתי אליך הייתי באקסטזה של המשחק עם חברים
אני ידבר איתך מחר
כמו שמארק כבר כתב 12 ליולו הוא כנראה התאריך שבו ניסע
וירון...
כמו שאתם או בעיקר אדיר מתים על הפלאשים תצטרכו להבין שאני ומארק אוהבים את מרקוס שולץ
וכן עבורי זה תוספת מצוינת לרקורד להגיד שאני ישמע אותו באיביזה חודש אחרי ששמעתי אותו בארץ ובפעם השלישית בסה"כ
את ארמין זאת גם תהיה פעם שלישית שאני רואה
אני בטוח שראית את הפלאשים פי שתיים או שלוש או אפילו יותר מזה ועדיין אף אחד לא הטיף לך על זה
אני לא נוסע כדי ללמוד להתעמק ואולי להשתעמם מסגנונות שהם לא כוס התה שלי
נכון יש חוויה מסוימת בלגלות סגנונות חדשים
אבל למה לא ללכת ולקבל מנה הגונה של דברים שאני יותר מזוהה עימם ואוהב לשמוע?
אם כבר אתם קוטלים מישהו תקטלו אותי
למארק ממילא אין הרכבה ברירות מאחר ובאוגוסט הוא לא יכול לצאת...
אני עושה את זה מבחירה
למרות שהייתי שמח לראות גם את קארל קוקס וסאנדר קלייננברג ועוד כמה שמות מענייינים אני עדיין חושב שהשבוע הנ"ל יהיה חוויה אדירה בשבילי
גולת הכותרת עבורי עם כל הכבוד היא שאיביזה עבורי לא תהיה אותו דבר אם אני לא יתפוס מסיבה עם מרקוס
וזה קורה 3 פעמים במהלך הקיץ...
ומרקוס + ארמין במסיבה אחת אני לא חושב שזה משהו שאי פעםצ אני יקבל בארץ |
|
|
| m0sh |
בסדר גמור אילן
אני מציע שתלכו גם ל
meganite
שיהיה מטורף וגם ל
Def Mix
שיהיה טוב
ובלי קשר תלכו ל
we love sundays at space
ביום ראשון באיזה שעה שאתם רוצים בבוקר או אחר הצהריים ובלילה תלכו לעדן...
בלי קשר חובה לבקר את בורה בורה בצהרי היום כמה פעמים
וגם לבקר את קפה דל מר
קוסטליין
ולאס סאלינאס
אבל אני יהיה שם ב"ה שתגיעו אז דברו איתי
אני קונה טלפון ספרדי |
|
|
| Huge-A |
בהצחלה מוש..
הרבה זמן = הנאה גדולה מאוד..
וכן אילן יש חנויות תקליטים.. כמו שאני זוכר את עצמי מביא כמה כמו אלה עם תיק תקליטים של אמנזיה
 |
|
|
| m0sh |
כן אני סגור ביום ראשון הבא ב6 בבוקר עושה את דרכי לאי הפלאים
תודה לגיל שבזכותו עשיתי אטמים מותאמים אישית שמורידים בממוצע 40 דציבלים! שזה ממש הרבה ואני בטוח שהבעיות אוזניים שלי יהיו לא רציניות באיביזה! |
|
|
| fusi |
! בהצלחה, תעשה חיים ותדווח מהשטח
(אוהב ומתגעגע (לא, לא אלייך מוש, אלא אל המקום שאליו אתה הולך
:rolleyes: :gsmile: |
|
|
| Glenn-Holmes |
ממממ טוב מבואס ושבור אני מודה
הקיץ אין איביזה כנראה עבורי...
כל המקומות כבר תפוסים לאמצע יולי
אוגוסט כרגע כנראה לא רלוונטי |
|
|
| m0sh |
מה זה אומרת אילן?
מה תפוס
אתה תמיד יכול לנסוע לברצלונה ומשם מטוס לאיביזה או מעבורות
תמיד יש מקום ועכשיו איברייה סגרו את הטיסות בכוונה
לקראת יולי יהיה מקומות בדוק!
גם לי אין כרגע מקום חזרה ל12 באוגוסט אבל יהיה לי עוד חודש אני מקווה |
|
|
| OREN |
אתה לא יודע כמה כסף הייתי משלם בשביל להתחלף איתך!!
אמן ואיסתא יוציאו דילים |
|
|
|
|