return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
איביזה 2005 (pg. 4)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
Originally posted by fusi
אילן אם היית טורח לקרוא את אותו ט'רד ארוך שיותר מפעם אחת הפצרתי שחובה לקרוא אותו ביחוד כל אלו שמתכוונים ליסוע לשם השנה, אז לא היית שואל כזו שאלה מפגרת

ושוב אני חוזר - בט'רד הארוך הנ"ל ישנו מידע בסיסי וחיוני לגבי איביזה 2005 שעשוי לחסוך להרבה מקוראיו כסף, בזבוז זמן וכאב ראש מיותר בעת הכנותיו לנסיעה השנה ובטיול עצמו

:כמו כן ישנו לוח שמתעדכן באופן יומי לגבי כל הליינים והמועדונים באיביזה השנה. את אותו לוח אפשר למצוא כאן

Ibiza Spotlight Party Calendar

ופעם אחרונה שאני אומר את זה - יועלו פה עוד הרבה שאלות מצד אלו שמתכוונים ליסוע השנה, ואני בטוח שיש לי את התשובות לכל שאלה שהיא, אולם אני לא אחזור פה על דברים שכבר עניתי בעבר לאחרים - דברים שמופיעים באותו ט'רד ארוך. אז לכו תקראו אותו ואז תחשבו טוב לפני שאתם שואלים.

תודה שלום


ירון, ההרשמה הופסקה לאתר.

האם תוכל להעלות את הריוויו לאתר אחר ?

זה יעזור לי מאוד.
fusi
תבקשו מראובן, סילקי 21, שיאשר אותכם - הוא אדמין שם ויש לו גישה לעשות זאת
m0sh
נראה לי נעשה מפגש
ILTA
גדול באיביזה
הרבה סמים ובחורות :P
m0sh
טוב אני שוקל לטוס שבוע הבא
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
טוב אני שוקל לטוס שבוע הבא


יש מסיבה ענקית ב-חמישי לשישי..
ראיתי רשימה ענקית שלא היה לי כוח אפילו לעבור עליה מרוב שהיא ארוכה + אני ממילא יודע שאני לא יהיה שם בתאריך הזה
בכל מקרה תעדכן מתי אתה נוסע שנדע...
markfeldman
או קיי,

מצאתי את השבוע האולטימטיבי:

12-19/7

12/7 - ARMIN + MARKUS

14/7 - PVD + MARCO V

17/7 - JULES + CORSTEN

מה אתה אומר אילן ?

נ.ב.

החיסרון הגדול:

נפסיד את טייטסו.
fusi
לא מארק ידידי. החיסרון האמיתי הוא שאתה שוב תתפוס את אותם אלו שקל לתפוס בארץ (מלבד ג'ולס וואן דייק). בשביל מה ליסוע לאיביזה ולהוציא הון תועפות? כדי לשמוע שוב את אותם דיג'יים שכבר שמעת ועוד תשמע מלא פעמים בארץ? אם הייתי אתה הייתי שוקל לפתוח את עצמי לדיג'יים חדשים שלא תוכל להנות מהם בארץ ואף לפתוח את הראש לסגנונות השכנים לטראנס (האוס וטכנו). בשביל זה ורק בשביל זה שווה ליסוע, ולא בשביל לשמוע בפעם המאה את ארמין, פרי ושו"ת. נקודה למחשבה
:cool:
m0sh
כמה שירון צודק

בשביל מה לנסוע ולשמוע שוב את ארמין ופרי
כמובן ששווה לשמוע אותם אבל לא בשביל כל מחיר...


ואילן אתה מדבר על ספייס?!
אל תדאג אני יודיע לך
מקסימום אני יפגוש אותכם שם!
markfeldman
quote:
Originally posted by fusi
לא מארק ידידי. החיסרון האמיתי הוא שאתה שוב תתפוס את אותם אלו שקל לתפוס בארץ (מלבד ג'ולס וואן דייק). בשביל מה ליסוע לאיביזה ולהוציא הון תועפות? כדי לשמוע שוב את אותם דיג'יים שכבר שמעת ועוד תשמע מלא פעמים בארץ? אם הייתי אתה הייתי שוקל לפתוח את עצמי לדיג'יים חדשים שלא תוכל להנות מהם בארץ ואף לפתוח את הראש לסגנונות השכנים לטראנס (האוס וטכנו). בשביל זה ורק בשביל זה שווה ליסוע, ולא בשביל לשמוע בפעם המאה את ארמין, פרי ושו"ת. נקודה למחשבה
:cool:


זו בהחלט נק' מעניינת ירון.

אבל בשבילי לראות את מרקוס וארמין על הבמה שווה הון !!! ואני מוכן להשקיע.

"ככה זה כשאוהבים..."

וחוץ מזה שאזכה לראות עוד כמה די ג'ייז שלא ראיתי...
m0sh
טוב מארק ואילן אני נוסע כמעט במאה אחוז ב6 ליוני או שבוע אחרי עדיף כמה שיותר מוקדם

יש לי מקום על הטיסה ביום שני הקרוב
אבל בשבוע הזה אני יכול לעשות עוד 1500 שקל ככה וזה ישפר לי את המצב הכלכלי מאד


בכל מקרה
אני יתן לך את הפלא שלי ואת הקוד שאני ישים לו ותדברו איתי שאתם בדרך
ונפגש שם !

markfeldman
quote:
Originally posted by m0sh
טוב מארק ואילן אני נוסע כמעט במאה אחוז ב6 ליוני או שבוע אחרי עדיף כמה שיותר מוקדם

יש לי מקום על הטיסה ביום שני הקרוב
אבל בשבוע הזה אני יכול לעשות עוד 1500 שקל ככה וזה ישפר לי את המצב הכלכלי מאד


בכל מקרה
אני יתן לך את הפלא שלי ואת הקוד שאני ישים לו ותדברו איתי שאתם בדרך
ונפגש שם !


לכמה זמן אתה נוסע ?
m0sh
טוב החלטתי לנסוע ב12 ביוני כי אני יוסיף לי לעוד 200-300 יורו
אני נוסע לחודשיים
התיכנון הוא לחזור לפני ה16 לאוגוסט כי אני אמור להתחיל ללמוד

אני מקווה בראשון לסגור את הטיסה למרות שיכול להיות ולא יהיה מקום כי זה שבועות אבל אני מאד מקווה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement