|
איביזה 2005 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by fusi
אילן אם היית טורח לקרוא את אותו ט'רד ארוך שיותר מפעם אחת הפצרתי שחובה לקרוא אותו ביחוד כל אלו שמתכוונים ליסוע לשם השנה, אז לא היית שואל כזו שאלה מפגרת
ושוב אני חוזר - בט'רד הארוך הנ"ל ישנו מידע בסיסי וחיוני לגבי איביזה 2005 שעשוי לחסוך להרבה מקוראיו כסף, בזבוז זמן וכאב ראש מיותר בעת הכנותיו לנסיעה השנה ובטיול עצמו
:כמו כן ישנו לוח שמתעדכן באופן יומי לגבי כל הליינים והמועדונים באיביזה השנה. את אותו לוח אפשר למצוא כאן
Ibiza Spotlight Party Calendar
ופעם אחרונה שאני אומר את זה - יועלו פה עוד הרבה שאלות מצד אלו שמתכוונים ליסוע השנה, ואני בטוח שיש לי את התשובות לכל שאלה שהיא, אולם אני לא אחזור פה על דברים שכבר עניתי בעבר לאחרים - דברים שמופיעים באותו ט'רד ארוך. אז לכו תקראו אותו ואז תחשבו טוב לפני שאתם שואלים.
תודה שלום |
ירון, ההרשמה הופסקה לאתר.
האם תוכל להעלות את הריוויו לאתר אחר ?
זה יעזור לי מאוד. |
|
|
| fusi |
| תבקשו מראובן, סילקי 21, שיאשר אותכם - הוא אדמין שם ויש לו גישה לעשות זאת |
|
|
| m0sh |
נראה לי נעשה מפגש
ILTA
גדול באיביזה
הרבה סמים ובחורות :P |
|
|
| m0sh |
| טוב אני שוקל לטוס שבוע הבא |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
טוב אני שוקל לטוס שבוע הבא |
יש מסיבה ענקית ב-חמישי לשישי..
ראיתי רשימה ענקית שלא היה לי כוח אפילו לעבור עליה מרוב שהיא ארוכה + אני ממילא יודע שאני לא יהיה שם בתאריך הזה
בכל מקרה תעדכן מתי אתה נוסע שנדע... |
|
|
| markfeldman |
או קיי,
מצאתי את השבוע האולטימטיבי:
12-19/7
12/7 - ARMIN + MARKUS
14/7 - PVD + MARCO V
17/7 - JULES + CORSTEN
מה אתה אומר אילן ?
נ.ב.
החיסרון הגדול:
נפסיד את טייטסו. |
|
|
| fusi |
לא מארק ידידי. החיסרון האמיתי הוא שאתה שוב תתפוס את אותם אלו שקל לתפוס בארץ (מלבד ג'ולס וואן דייק). בשביל מה ליסוע לאיביזה ולהוציא הון תועפות? כדי לשמוע שוב את אותם דיג'יים שכבר שמעת ועוד תשמע מלא פעמים בארץ? אם הייתי אתה הייתי שוקל לפתוח את עצמי לדיג'יים חדשים שלא תוכל להנות מהם בארץ ואף לפתוח את הראש לסגנונות השכנים לטראנס (האוס וטכנו). בשביל זה ורק בשביל זה שווה ליסוע, ולא בשביל לשמוע בפעם המאה את ארמין, פרי ושו"ת. נקודה למחשבה
:cool: |
|
|
| m0sh |
כמה שירון צודק
בשביל מה לנסוע ולשמוע שוב את ארמין ופרי
כמובן ששווה לשמוע אותם אבל לא בשביל כל מחיר...
ואילן אתה מדבר על ספייס?!
אל תדאג אני יודיע לך
מקסימום אני יפגוש אותכם שם! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by fusi
לא מארק ידידי. החיסרון האמיתי הוא שאתה שוב תתפוס את אותם אלו שקל לתפוס בארץ (מלבד ג'ולס וואן דייק). בשביל מה ליסוע לאיביזה ולהוציא הון תועפות? כדי לשמוע שוב את אותם דיג'יים שכבר שמעת ועוד תשמע מלא פעמים בארץ? אם הייתי אתה הייתי שוקל לפתוח את עצמי לדיג'יים חדשים שלא תוכל להנות מהם בארץ ואף לפתוח את הראש לסגנונות השכנים לטראנס (האוס וטכנו). בשביל זה ורק בשביל זה שווה ליסוע, ולא בשביל לשמוע בפעם המאה את ארמין, פרי ושו"ת. נקודה למחשבה
:cool: |
זו בהחלט נק' מעניינת ירון.
אבל בשבילי לראות את מרקוס וארמין על הבמה שווה הון !!! ואני מוכן להשקיע.
"ככה זה כשאוהבים..."
וחוץ מזה שאזכה לראות עוד כמה די ג'ייז שלא ראיתי... |
|
|
| m0sh |
טוב מארק ואילן אני נוסע כמעט במאה אחוז ב6 ליוני או שבוע אחרי עדיף כמה שיותר מוקדם
יש לי מקום על הטיסה ביום שני הקרוב
אבל בשבוע הזה אני יכול לעשות עוד 1500 שקל ככה וזה ישפר לי את המצב הכלכלי מאד
בכל מקרה
אני יתן לך את הפלא שלי ואת הקוד שאני ישים לו ותדברו איתי שאתם בדרך
ונפגש שם ! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by m0sh
טוב מארק ואילן אני נוסע כמעט במאה אחוז ב6 ליוני או שבוע אחרי עדיף כמה שיותר מוקדם
יש לי מקום על הטיסה ביום שני הקרוב
אבל בשבוע הזה אני יכול לעשות עוד 1500 שקל ככה וזה ישפר לי את המצב הכלכלי מאד
בכל מקרה
אני יתן לך את הפלא שלי ואת הקוד שאני ישים לו ותדברו איתי שאתם בדרך
ונפגש שם ! |
לכמה זמן אתה נוסע ? |
|
|
| m0sh |
טוב החלטתי לנסוע ב12 ביוני כי אני יוסיף לי לעוד 200-300 יורו
אני נוסע לחודשיים
התיכנון הוא לחזור לפני ה16 לאוגוסט כי אני אמור להתחיל ללמוד
אני מקווה בראשון לסגור את הטיסה למרות שיכול להיות ולא יהיה מקום כי זה שבועות אבל אני מאד מקווה |
|
|
|
|