|
איביזה 2005 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
| תשלם 50 אלף ואני ישאר |
|
|
| fusi |
.....................................חבר'ה
!יש דילים
כן ראיתם נכון. תאמינו או לא יש אנשים שעובדים בשביל כולנו מאחורי הקלעים (אני!) ואירגנתי לנו משהו בן זונה, שיעלה לנו אפילו פחות אם ניסע כקבוצה. מדובר על התאריכים 8/8 - 15/8. כל מי שרוצה מידע נוסף שיצור איתי קשר במיידית לסלולרי שלי: 0544317025
אני חייב שמות של כולם ומספרי דרכון ביום יומיים הקרובים כדי להוציא את זה לפועל. ככל שתקדימו ככה תקבלו את כל המידע לגבי הדילים במהרה
!אגב, המחירים אפילו יותר זולים משנה שעברה
!עכשיו זה הזמן להתעורר לכל אלו שדיברו על נסיעה לאיביזה השנה
שתבינו - דילים בכל מקרה יהיו השנה דרך חברת "דיזנהאוס" (מידע רשמי לגבי זה ישוחרר בעוד שבוע שבועיים), אבל מי שיעשה דרכם ישלם 50$ הרשמה (עמלת סוכן) ובנוסף לכך ישלם מחיר רגיל ולא את המחיר שאני השגתי לנו כקבוצה.
ולא סתם אמרתי שאני חייב ביום יומיים הקרובים את כל הפרטים של האנשים שנוסעים באותה קבוצה, כי בעוד פחות משבוע איש הקשר שלי יטוס לאיביזה ואז כבר יהיה לי קשה ליצור איתו קשר ויש סבירות שאפילו אוותר על כל עניין ארגון הקבוצה. לכו אתם תוציאו הון תועפות על טלפונים לחו"ל, אני כבר את הבזבוזים שלי על שיחות עשיתי בשבילכם עד עכשיו
מקווה מאוד שלא אצטער שנכנסתי לכל העסק הזה וניסיתי לארגן לנו משהו כגוף אחד גדול, אבל מנסיון עבר אתה (כן אתה זה שקורא ממש ברגע זה את
!מה שאני כותב!) סביר להניח שמזיין את השכל וכולך דיבורים בקשר לנסיעה לאיביזה
!שורה תחתונה - רצוי שתתעוררו ומהר, כי אחרי זה אל תבכו אם תצטרכו לשלם הרבה יותר
איך לא צפיתי את זה שדבר ראשון שיעניין אותכם זה המחיר של כל החבילה, אבל את המידע המדוייק לגבי כך אין לי עדיין כי הכל תלוי בכמה אנשים נהיה בקבוצה, איזה מלון תבחרו (יש זול ויקר יותר) וכמה אנשים תהיו בחדר. אבל מה שאני יודע זה שהמחיר ליחיד בדיל של 4 אנשים בחדר במלון סטנדרטי ינוע בסביבות ה-560 יורו. חוצמזה אין לי שום מידע אחר בנוגע למחיר, אז תחסכו ממני את השאלות האלו. תמתינו בסבלנות עוד שבוע שבועיים ואז תקבלו את כל המידע שצריך. בינתיים תעשו את מה שביקשתי |
|
|
| m0sh |
טוב מאד ירון
גם אני ניסיתי לעזור
אני מקווה שאיש הקשר שלנו גם יעזור לי
:P
עוד כמה ימים אני שם |
|
|
| Glenn-Holmes |
וב ירון אז החלטתי לעשות כאן לייב תכנון של המסיבות שאני רוצה להיות בהן בכל יום אחת לפחות
אני ירשום תאחת המועדפת
ככה 8 לאוגוסט - כולי שלכם תזרקו אותי או לידי סוון ואט או לידי רוגר סאנצ'ז משתחליטו
9 לאוגוסט...אווווו איזה יום זה
Armada
Paul Oakenfold
Armin van Buuren
פצצתי ביותר שתי די גיים שאני ישמח מאוד לשמוע:)
10 לאוגוסט
שוב אני הולך אחריכם יש לי תחושה שזה יהיה בעיקר לפריביליג' שם הליין הוא כדלקמן
Mauro Picotto
Chris Liebing
Marco Carola
Cesar del Rio
Plastik Funk
Psycho Radio
11 לאוגוסט
שאני יגיד לא ליום הולדת של מועדון הקרים הנחשב?
Cream 10th Birthday
Paul van Dyk
Tiësto
Mylo
Jacques Lucont
Annie Mac
Gareth Wyn
NU NRG
Touche
ברררררר....אם אני כבר שם אני יראה את שתי הדי גיים הנערצים האלה שאצלי מקבלים קצת פחות כבוד אבל נו מילא...לא נתלונן:D
12 לאוגוסט
James Holden
בספייס? מוש אמרת שהוא לא מגיע לאיביזה...אניווי שווה בדיקה אם לא אני שוב יוצא לערב שירון ושאר החברים יקבעו מה לשמוע ואיפה:)
13 לאוגוסט
נראה כרגע יום מאוד לא סגור מבחינת לייןאפים
נראה מה יהיה עד אז
14 לאוגוסט
הפאצ'ה נגד עדן הייתי מאוד רוצה לרקוד על שתי החתונות
בפאצ'ה הליין אפ הוא:
Alex Ellinger
Eddie Halliwell
Judge Jules
Krafty Kuts
Marco V
Trophy Twins
Vicky Devine
אבל..בעדן:
Sander Kleinenberg
Francesco Farfa
לא מכיר תבחור השני למרות שהשם מוכר לי הוא היה בארץ בשנה האחרונה לא?
אניווי
אני חושב ברצינות
ירון אתה תקבל עוד שיחה ממני ביום יומיים הקרובים
הסיכום:
עם מעט מאמץ אני יראה את שלושת הדי גיים שדורגו במקומות הראשונים בדי גיי מאג יראה את השופט הבריטי מארקו וי סאנדר קלייננברג גיימס הולדן (?) ניו אנ אר גי מיילו וזאק לקונט (צריך להיות מעניין) ופול אוקנפולד
טוב...זה לא רע אתם לא מסכימים איתי?:D |
|
|
| KrazyDJs |
Krafty Kuts
Marco V
Mylo
Jacques Lucont
NU NRG
Roger Sanchez
Sander Kleinenberg
קח אותי איתך במזוודה יא קקי :( |
|
|
| m0sh |
אילן,טעיתי לגבי ג'יימס הולדן
הוא גם יהיה ב4 ליולי באמנזיה בקונקון
עכשיו תן לי לעזור לך
המסיבה של ג'יימס הולדן זה אפטר פארטי
כלומר ישר אחרי הקרים
זה מזכיר לי את שנה שעברה שיצאנו מהקרים ואיזה כוסית ספרדיה הציעה לנו צמידים...צילמנו בדיוק את זה
:P
הייתי מציע לנסות ללכת על זה ולוותר על המסיבה בשישי
אני הייתי יום אחרי יום במסיבה ויצא יום שהיה מסיבה מאפנה ולא כדאי להיות כל יום במסיבה
אז לדעתי תנסה ללכת על האפטר
ותשם טוב
ותהיה בשבת כל היום בבורה בורה או בחוף אחר
בלילה תלך לדעתי ל
DEF MIX
אבל הנה מגיע יום ראשון!
חובה
WE LOVE SUNDAYS AT SPACE
from 8am till 5am
משהו כזה
תקנה כרטיס ב45 יורו שתוכל להכנס ולצאת מתי שבא לך
זה פשוט המסיבה הכי טובה שיש מבחינת אווירה
מדהים פשוט...
לקראת חצות תלך לסאנדר או לעדן
לי שנה שעברה לא הייתה בחירה כזאת
היה לי ליין אפ נחמד בעדן או מסיבת קצף מטורפת באמנזיה
אבל הטעות שלי שהייתי צריך להשאר בספייס עד איזה 3 ואז ללכת למסיבת קצף שעד איזה 4 היא הייתה די רקובה
אבל הקפץ היה שווה הכל.
עוד 4 ימים למנייאק!!!
עידכון נוסף:האטמים המותאמים והיקרים שמורידים עוד 10 דציבילים יותר מאטמים רגילים לא יהיו לי מוכנים בזמן
:(
אני מתחיל לפחד קצת על האוזניים |
|
|
| Glenn-Holmes |
תודה מוש!
הולדן זה שדרוג מעניין לליין אפ
וללא ספק הליין אפ שאני יתפוס נראה טוב
אני קצת מבולגן מכדי לעקוב יום יום אחרי המתרחש
בשביל זה יש את ירון והח'ברה...
יאללה טלפון לירון:) |
|
|
| markfeldman |
איזה באסה שיולי תפוס !!!
הייתי מצטרף אליכם, אך אני באוגוסט בעזה ! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
איזה באסה שיולי תפוס !!!
הייתי מצטרף אליכם, אך אני באוגוסט בעזה ! |
שמעתי שמרקוס מגיע לנגן בעזה בסוף אוגוסט
יהיה פיצוץ |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
שמעתי שמרקוס מגיע לנגן בעזה בסוף אוגוסט
יהיה פיצוץ |
כן, אההה ?
מה שבטוח כשאני אהיה שם אני אהיה עם אוזניות על הראש...;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
כן, אההה ?
מה שבטוח כשאני אהיה שם אני אהיה עם אוזניות על הראש...;) |
יופי נשמע מצוין!:)
שיהיה בהצלחה אחי...תפנו אותם :) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
יופי נשמע מצוין!:)
שיהיה בהצלחה אחי...תפנו אותם :) |
הלו הלו !
בלי דיעות פוליטיות...
(אסור לי...) |
|
|
|
|