return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
pronostiek Eurosong finale (pg. 2)
View this Thread in Original format
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by Kaidreas
als we nu is die bende pipo's van star academy zouden sturen, dan zijn wij er hier ook vanaf :D


strak plan :D
Wildfir3
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
en laten die 2 zinnen zingen (maar dan wel iets doordacht, diep. Ik dacht aan 'Put your hands in the air!')


What about regi, met "come on, beautiful people!"?
X-Tune
quote:
Originally posted by Xilver
Ik bedoel... we hebben zoveel talent hier in België rondlopen, waarom sturen we altijd van die halfgare amateurs?


Dat is nu het probleem bij de Westerse inzendingen. Die oostbloklanden sturen hun sterren die elke dag daar in alle landen op MTV komen en de Westerse landen sturen enkel 2e rangszangers.
Nyah
quote:
Originally posted by TranceSeeker
1)Hongarije
2)Moldavie
3)Noorwegen
4)Croatie

Allemaal halve finalisten, leken me wel vrij hippe nummers :)


Zwitserland: Vanilla Ninja: Cool Vibes

Roemenië: Luminita Anghel & Sistem: Let Me Try

Israël: Shiri Maimon - Hasheket Shenishéar


zijn me van de halve finale t meest bijgebleven.

Maarja, das toch allemaal politiek...
mellow_head
amai die Zwitserse sletjes zien er wel lekker uit
djcresto
quote:
Originally posted by Xilver
eurosong is voor janetten :p

Ik bedoel... we hebben zoveel talent hier in België rondlopen, waarom sturen we altijd van die halfgare amateurs?


kheb nog niets gezien of gehoord, maar wel pas gelezen dat dienen Belg de beste stem had van den hoop. Alleen had hij een vreselijk slecht nummer. Daar loopt het wel eens vaker mis. De smaak van de Belgen is ook niet echt die van de andere Europeanen. Enja wij krijgen ook van geen enkel buurland punten. Wedden dat vanavond België 12 geeft aan Turkije? (Die zitten er toch nog in of niet?)
djcresto
wat ik ook al jaren raar vind. Landen als Turkije en Israel mogen al jaren meedoen ook al zijn het Aziatische landen. Dezelfde regel geldt bij het voetbal, daar worden die landen ook als Europees aanzien. Iemand die weet hoe die regel gegroeid is?
X-Tune
djcresto heeft een probleem met turken :p
Buoyant
quote:
Originally posted by X-Tune
djcresto heeft een probleem met turken :p


ge kunt grapjes maken, maar ge kunt er ook over gaan !!!
Kzou dit niet doen jonge
X-Tune
quote:
Originally posted by Buoyant
ge kunt grapjes maken, maar ge kunt er ook over gaan !!!
Kzou dit niet doen jonge



Don't worry: het is niet racistisch bedoeld.

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by X-Tune
Don't worry: het is niet racistisch bedoeld.

Khoop het voor u vriend...
Zehra
quote:
Originally posted by X-Tune
djcresto heeft een probleem met turken :p


der zijn hier mensen die da hebben ja, maar denk da cresto da nie heeft ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement