|
pronostiek Eurosong finale (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
Wie sturen wij dus volgend jaar ??? Hadise !!! :crazy:
|
Dan hebben we zeker Turkije al mee ;)
En ze ziet er erg leuk uit (wat een understatement :p ) |
|
|
| X-Tune |
| Wie of wat is Hadise? |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Wie of wat is Hadise? |
lui seg ... :o :p => eerste link bij google : ;) http://www.hadise.be/ |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Wie of wat is Hadise? |
In wa veur ne wereld leven wij na ???? |
|
|
| Gladius |
| jah mense seg, als ge niet naar de radio luistert, waar ze den helft van den tijd commerciëlen brol spelen, kent ge da niet eh... (ik ken ze dus ook niet =p) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Gladius
(ik ken ze dus ook niet =p) |
+1 |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Xilver
+1 |
+2
btw op dieje site krijg ik enkel witte achtergrond en ne kleine mp3 speler links beneje op de site :wtf: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
jah mense seg, als ge niet naar de radio luistert, waar ze den helft van den tijd commerciëlen brol spelen, kent ge da niet eh... (ik ken ze dus ook niet =p) |
donna staat constant op, op men werk en ik ken ze ook niet |
|
|
| Zehra |
| ze komt wel vaak op TMF |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by djcresto
donna staat constant op, op men werk en ik ken ze ook niet |
ik luister veel Q-music (lees: 'vallende sterren' ;)) en ik moet bekennen dat ik ze ook ni ken :o
btw, 'het geluid' :eek: niemand een idee wat tzou kunnen zijn? t is echt wel n hoog bedrag nu (rond de 40.000 euro, dacht ik gister gehoord te hebben) |
|
|
| Gladius |
| hebde daar gene woordenboek liggen ofzow? |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Gladius
hebde daar gene woordenboek liggen ofzow? |
meaning? |
|
|
|
|