|
pronostiek Eurosong finale (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
Wie sturen wij dus volgend jaar ??? Hadise !!! :crazy:
Alleen denk ik wel dat het ook niet enkel aan de nummers ligt. Als je ziet hoeveel buurlanden er op mekaar stemmen :whip: Daar word ik elk jaar gewoon mottig van. |
ja das waar, maar dat had deze keer duidelijk geen invloed op de winnaar. Die had een straatlengte voorsprong. |
|
|
| 1Million$shot |
Alhoewel: Turkije, Albanië, S&M, Bulgarije, Macedonië, Cyprus ......
Al die landen geven 12 punten aan Griekenland. En dit zijn politiek getinte stemmen !! Als België en Ierland 12 punten geven aan Griekenland is het gewoon omdat volgens ons het beste liedje is. Soit, al goe dat wij het niet zijn. Zulk een organisatie kost immers stukken van mensen. Allemaal op de kap van de belastingbetaler. |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Freezel
Zegt dit niet genoeg waarom Griekenland gewonnen heeft:
:D |
schoon neusgaten |
|
|
| djcresto |
| wat ik wel grappig vind. Eerst zitten ze daar in het voormalige Joegslavië oorlogje te spelen en nu geven ze allemaal 12 punten aan elkaar :p |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by djcresto
wat ik wel grappig vind. Eerst zitten ze daar in het voormalige Joegslavië oorlogje te spelen en nu geven ze allemaal 12 punten aan elkaar :p |
Voor heel Europa houden ze de schijn hoog, en als ze niet toezien planten ze een mes in elkaars rug. |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Voor heel Europa houden ze de schijn hoog, en als ze niet toezien planten ze een mes in elkaars rug. |
ow kwist nie dat ge een mes kon planten... wie doet dit dan de messenboer? |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ow kwist nie dat ge een mes kon planten... wie doet dit dan de messenboer? |
hihi |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by TOR
Moldavië en Noorwegen kwamen met iets unieks (voor deze editie dan); die landen hadden beter bovenaan gestaan |
iets unieks wordt niet geapprecieerd in de muziekbusiness, dat is al langer geweten dan vandaag he. Spijtig genoeg. Rap rap kopiëren wat "in" is, is de boodschap! |
|
|
| 1Million$shot |
Volgend jaar gewoon een super belachelijke groep naar Athene sturen.
nicole en hugo ofzo. wedden dat we hoger eindigen dan dien Nuno. :D |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
als't van mij afhangt schrijf'k me in met een groovy liedje met catchy vocal :) ... es werk van maken :)
lijkt me cool , athene :p lol :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Phortastic
iets unieks wordt niet geapprecieerd in de muziekbusiness, dat is al langer geweten dan vandaag he. Spijtig genoeg. Rap rap kopiëren wat "in" is, is de boodschap! |
2 jaar geleden had België toch iets vrij uniek, en zeker niet gekopieerd en ze worden ook tweedes. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
2 jaar geleden had België toch iets vrij uniek, en zeker niet gekopieerd en ze worden ook tweedes. |
true, maar dat is eerder uitzonderlijk vind ik. Tis vaak dat er een heel aantal jaren altijd hetzelfde genre van nummer wint en dan dus ook iedereen dat begint na te doen. Kijk vroeger naar Ierland toen de ballade op eurosong nog in was, toen was ook meer dan 50% knatsj een kopie van Ierland. Nu is het het meer ritmische genre wat het goed doet, dus gevolg veel landen doen dat na. Ergens logisch en ergens ook spijtig natuurlijk. |
|
|
|
|