return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 [2] 3 4 5 
RUSH w/ Menno De Jong (NL) @ Serum/Oseania, 18. Juni 2005! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Kimito
HAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!!!

HVA SLAGS BANNER ER DET DER...HAHAHAHAHA :D
Nicco
lol haak har fått fanclub! ;) fett fett
moore
Haha! Menno fanclub gathering på Rush btw! Utenfor døren klokken 22:00
netroM
LESER dere ikke "Music Discussion" i det hele tatt?!?
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=268516
Kimito
Haha!

Etter noen pointers fra Haakon ordna deg seg...lol!!!! :)
moore
quote:
Originally posted by netroM
LESER dere ikke "Music Discussion" i det hele tatt?!?


Sjeldent :P
netroM
pfff.. noobs ass :P
Da har dere kanskje heller ikke fått med dere det om Santiago?
Den tråden var klassisk ass, men litt kjipt at den fikk samtlige TA'er til å boikotte Santiago :(
Kimito
Mjaaa....den har vi fått med oss...I følge Haakon ble den slettet også :thepirate
netroM
den ble det ja... men halve/hele TA veit hva som skjedde
DJ_Audun
+1, artig å lese. Jeg er uansett ikke så stor fan av soundet hans, så jeg har ikke noe å boikotte.

DJ_Audun
Hopper på Haak bandwagon'en jeg:toothless
Kimito
Menno de Jong - Tundra tune of the week på ASOT i dag...lover bedre og bedre dette her...Watch out Oslo :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement