|
RUSH w/ Menno De Jong (NL) @ Serum/Oseania, 18. Juni 2005! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Kimito |
HAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!!!
HVA SLAGS BANNER ER DET DER...HAHAHAHAHA :D |
|
|
| Nicco |
| lol haak har fått fanclub! ;) fett fett |
|
|
| moore |
| Haha! Menno fanclub gathering på Rush btw! Utenfor døren klokken 22:00 |
|
|
| Kimito |
Haha!
Etter noen pointers fra Haakon ordna deg seg...lol!!!! :) |
|
|
| moore |
| quote: | Originally posted by netroM
LESER dere ikke "Music Discussion" i det hele tatt?!?
|
Sjeldent :P |
|
|
| netroM |
pfff.. noobs ass :P
Da har dere kanskje heller ikke fått med dere det om Santiago?
Den tråden var klassisk ass, men litt kjipt at den fikk samtlige TA'er til å boikotte Santiago :( |
|
|
| Kimito |
| Mjaaa....den har vi fått med oss...I følge Haakon ble den slettet også :thepirate |
|
|
| netroM |
| den ble det ja... men halve/hele TA veit hva som skjedde |
|
|
| DJ_Audun |
| +1, artig å lese. Jeg er uansett ikke så stor fan av soundet hans, så jeg har ikke noe å boikotte. |
|
|
| DJ_Audun |
| Hopper på Haak bandwagon'en jeg:toothless |
|
|
| Kimito |
| Menno de Jong - Tundra tune of the week på ASOT i dag...lover bedre og bedre dette her...Watch out Oslo :D |
|
|
|
|