|
RUSH w/ Menno De Jong (NL) @ Serum/Oseania, 18. Juni 2005! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Mindbreezer |
| quote: | Originally posted by netroM
men halve/hele TA veit hva som skjedde |
Ikke jeg? |
|
|
| moore |
| quote: | Originally posted by Kimito
lover bedre og bedre dette her...Watch out Oslo :D |
Blir bra.. Tror det blir en fin atmosfære over eventen :D |
|
|
| Sjodalf |
| Tror dette kan bli knall ja! -prøve å møte opp! :D |
|
|
| moore |
| quote: | Originally posted by Sjodalf
Tror dette kan bli knall ja! -prøve å møte opp! :D |
Sifra da, så kan vi møtes :D |
|
|
| ziddy |
| så utrolig fett da. jævlig kjedelig at jeg må jobbe den kvelden. har bytta for mange vakter til at jeg kan få bytta enda en. Hvis jeg ikke måtte jobbe hadde jeg garantert vært der. Synes det er utrolig bra av dere å få noen store og kjente trance djs til norge. Jeg føler at trance endelig er i ferd med å bygge seg opp her i landet igjen. Hva er planen for neste måned? da kommer jeg garantert til å stille opp? :D |
|
|
| Nicco |
I agree, trance blomstrer som aldri før! Vi tar ferie i juli, så neste blir i august.
Vi har mye å gi, så forvent deg mye! :stongue: |
|
|
| Kimito |
| Mottok mix cd'en av Menno som skal deles ut gratis til de 50 første som dukker opp. Tro meg den er vell verdt å få med seg. Utrolig mange fete spor, som alltid..:D |
|
|
| djchem |
Vi har tette planer framover. :) Litt vanskelig å gå ut med mer presis info akkurat nå, men vi slår tilbake hardt hver måned.. Trance hele veien, men i varierende format :) Litt usikkert med juli utgaven grunnet fellesferie og alt som skjer på paradedagen, men ingenting er besluttet enda.
Ekstase & RUSH er i alle fall her for å bli, mark my words :) Så ingen behøver å bekymre seg over at oslo skal være tranceløst. No bandwagon bull, vi er trofaste mot trancen!
Sees den 18. people! Tror det kommer til å bli en fantastisk natt :D |
|
|
| netroM |
| quote: | Originally posted by Mindbreezer
Ikke jeg? |
hmm.. jaja, en TA her på forumet ble bedt om å lage en webside for Santiago Niño... Da wwu.punisher.com (som er nicket til websidemakeren) var ferdig med websiden til Santiago, ville han ha betaling, men det var etter at Santiago hadde fått sett den og sagt hva han syntes: "ITS AWESOME!" (ellerno sånt)...
De hadde blitt enige om at prisen skulle bli 150 €...noe som ikke burde være et altfor stort problem for Santiago...
Men, det viste seg å skulle være et rimelig stort problem... wwu.punisher.com prøver å kontakte Santiago Niño i en del måneder for å få ordnet pengene... men nei... Santiago svarer ikke ordentlig...
Til slutt lagde wwu.punisher.com en tråd i "Music Discussion" her på forumet hvor han skreiv at "flinke producere ikke nødvendigvis behøver å være flinke buisnessfolk"..
Det tok tråden rundt 5+ sider med klaging og diskutering før wwu.punisher.com offentliggjorde at det var Santiago som det var snakk om... og da ble det et lite oppgjør i forumet hvor en del folk skreiv at de ikke skulle kjøpe releasene hans og sånt....
dette foregikk for rundt en uke siden... |
|
|
| dj_alfi |
var DET santiago? lol... leste threaden, men unsubscriba for jeg fikk x antall mail hver dag om ny post, så jeg ble lei...
MEN, skal se om jeg får rævva vekk fra fruity, og se om jeg kommer... |
|
|
| Mindbreezer |
Oj..var såpåss ja...takk for at du gadd å skrive alt det :p
Sorry for off-topic folkens |
|
|
| Kimito |
Da er spotter i gang på radio oslo -nesten- en gang i timen gjennom dagtid, ettermiddag og kvelds.
Som folk skjønner så er dette DA PLACE TO BE denne kvelden :D |
|
|
|
|