return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 2 3 4 [5] 
RUSH w/ Menno De Jong (NL) @ Serum/Oseania, 18. Juni 2005! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Nicco
Your biggest fantasy :gsmile:
moore
quote:
Originally posted by Haak
3 dager til hva?


3 dager til norske TAs store gangbag på Rush, med hovedperson Menno de Jong.
KrissO
En utrolig bra aften. Tross det lite stedet så var det jo pakka med meget god stemning! Menno spilte et sinnsykt bra sett, ble veldig overaska over låtvalget faktisk, hvis man sammenligner med Intuition settene hans =)

Fikk også med meg settet ditt Kimito, konge! Fate tok av ;)

Tracklist her.
Nicco
dette var ace, menno kjørte pen stil! :p
ble lok med opptaket, planen var å ta opp men mangla en kabel :\

takk til alle som dukka opp. forvent mer i august, mye på lager!
euphoria_ibiza
som sagt menno er kjent for å levere varene ;)

dette folkens var virkelig bra :D

et velykket party ..:)

fant forresten ut hvorfor folka kom så seint det var visst

topp 20 på rådhusplassen :o
Kimito
Var helt klart en fet fet aften!!!

Sommerferie i Juli, så smeller det igjen i August!!

Stemningen var intim og helt nydelig :D

Kriss0...Det var for øvrig jeg som spillte Fragile :p

Tittet for øvrig gjennom en rotete bag, og kom mer eller mindre frem til dette:

1. ID
2. Brisky - Celestial (Mannix Remix)
3. A Force - Atomic Outbreak (Re:Locate vs Kimito Lopez Remix)
4. Armin Van Buuren - Serenity
5. Vadik - Fate
6. ID
7. Inertia Feat. Alex Lemon - Fragile (Armin Van Buuren Remix)
8. VDM - Domino Runner
9. Fred Baker vs The Keyboard Kids - All Of Us (Fred Baker Mix)
Sand Leaper
Ble positivt overrasket, det var en ganske annen Menno enn den man hører på Intuition Radio som spilte på Serum på lørdag. Drivende og i den øvre halvdelen av 140 BPM, slik epic trance skal være. Koselig at han spilte Close Horizon etter at jeg spurte om den også. Stemningen kom seg etterhvert, og etter Tenshi var det ingen hemninger igjen på gulvet. En riktig så hyggelig kveld rett og slett.
tranceviking
det var fett!
Nicco
Legger ut bilder senere, vet ikke helt hvor mange bilder som ble tatt men ble da noe! :thepirate
Kimito
Ble tatt en del bilder tror jeg. Skal få slengt de ut om ikke mange dagene regner jeg med :)

SinFour
skulle nok vært der ja... :nervous:

//trond e
Kimito
http://repeat.no/gallery-album_rush_180605.html

For de som lurer om det ble noen bilder tatt, så er dette linken :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Privacy Statement