return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 2 3 [4] 5 
RUSH w/ Menno De Jong (NL) @ Serum/Oseania, 18. Juni 2005! (pg. 4)
View this Thread in Original format
netroM
"I see the sky
I see the rainbow
I see the place for us to be"
:)
Kimito


HAHAHAHA!

Haakon kjører alle pirat i denne taxien på naschpiel :haha:
DJ_Audun
quote:
Originally posted by Kimito
Haakon kjører alle pirat i denne taxien på naschpiel :haha:


Haha lol:haha:
Bare glad ingen har bilder av meg i min gamle jobbuniform (jobbet på rimi):p
Ariah
jeg jobber på jysk, har tøff hvit og blårutet skjorte, med pennelommer på venstre arm :cool:
netroM
kul jobb?

og: Snakker vi fortsatt om RUSH her?
Kimito
Snakker fortsatt om Rush her ja....Planlegger pirattaxien til naschpielet, og at folk skal dresse seg opp i rimi og jysk outfits...neida...

Billetter kan for øvrig vinnes på Espens ettermiddagssendinger på Radio Oslo mellom 14:00-18:00. Du kan vinne noen denne uken, og i løpet av hele neste uke :)
Ariah
fikk endelig bestemt meg. jeg kommer i hvertfall, med en par tre kamerater
euphoria_ibiza
stikker innom :D
Nicco
:tongue3
DJ_Audun
Tror nok dere får det rimelig fett!;)

Kimito
Yay....3 dager :)
Haak
3 dager til hva?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement