|
RUSH w/ Menno De Jong (NL) @ Serum/Oseania, 18. Juni 2005! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| netroM |
"I see the sky
I see the rainbow
I see the place for us to be"
:) |
|
|
| Kimito |

HAHAHAHA!
Haakon kjører alle pirat i denne taxien på naschpiel :haha: |
|
|
| DJ_Audun |
| quote: | Originally posted by Kimito
Haakon kjører alle pirat i denne taxien på naschpiel :haha: |
Haha lol:haha:
Bare glad ingen har bilder av meg i min gamle jobbuniform (jobbet på rimi):p |
|
|
| Ariah |
| jeg jobber på jysk, har tøff hvit og blårutet skjorte, med pennelommer på venstre arm :cool: |
|
|
| netroM |
kul jobb?
og: Snakker vi fortsatt om RUSH her? |
|
|
| Kimito |
Snakker fortsatt om Rush her ja....Planlegger pirattaxien til naschpielet, og at folk skal dresse seg opp i rimi og jysk outfits...neida...
Billetter kan for øvrig vinnes på Espens ettermiddagssendinger på Radio Oslo mellom 14:00-18:00. Du kan vinne noen denne uken, og i løpet av hele neste uke :) |
|
|
| Ariah |
| fikk endelig bestemt meg. jeg kommer i hvertfall, med en par tre kamerater |
|
|
| euphoria_ibiza |
| stikker innom :D |
|
|
| DJ_Audun |
| Tror nok dere får det rimelig fett!;) |
|
|
|
|