return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
23-7 Intuition Summer Event - Asta, Den Haag, NL
View this Thread in Original format
jbz
Het staat al een tijde in upcoming parties & NL Forum, maar vond da het toch wel een eigen topic waard, gratis entree, en dan zo'n lineup!!! :D

Welke liefhebbers gaan allemaal? Ziet er uit als een zalig feestje :eyespop:


Area 1:

Signum [Armada, Godskitchen, Gatecrasher, Dance Valley] (NL)
Menno de Jong [Intuition Recordings, Anjunabeats, XFM] (NL)
Adam White [White Room, Armada, Darey Products] (UK)
Miika Kuisma [JOOF, Subtraxx, AR52] (FI)
Jonas Steur [Intuition Recordings, Black Hole] (BE)
MC Da Silva (NL)

Area 2:

Özgür Can vs. Likwit [Furry Nipples 4 Hour Set] (SE) (NO)
Jav D [‘smu[th], XM Radio] (USA)
Roel H (NL)

Naam: Intuition Summer Event 2005
Datum: Zaterdag 23 Juli 2005
Lokatie: Asta Theater, Den Haag
Tijd: 23:00 - 05:00
Min. Age: 18
Entree: Gratis!!!

:D

Nog meer info in NL forum..
Pumaz
Wat speelt die Jav D ?
MdJ
quote:
Originally posted by Pumaz
Wat speelt die Jav D ?


http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=3

Op die page staat over alle DJs wat. :)
Pumaz
Thanks Menno :)

Ik denk dat ik ga (om in Area 2 te zitten)
MdJ
quote:
Originally posted by Pumaz
Thanks Menno :)

Ik denk dat ik ga (om in Area 2 te zitten)


Cool, aan je chart te zien zul je het daar wel naar je zin hebben... Enjoy!

:D
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Pumaz
Thanks Menno :)

Ik denk dat ik ga (om in Area 2 te zitten)

+1

Hoewel ik Miika Kuisma toch ook eens bezig wil horen :)
TOR
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
+1


just so you know, Furry Nipples draaien elektro en house tegenwoordig :)

maar wil hier ook wel zeker bij zijn :crazy:
MdJ
quote:
Originally posted by TOR
just so you know, Furry Nipples draaien elektro en house tegenwoordig :)

maar wil hier ook wel zeker bij zijn :crazy:


Volgens de mannen zelf gaan ze een mix van Progressive, Electro, Acid, House, Techno en vanalleswat draaien. Zal wel goedkomen hehe :D
Kaidreas
quote:
Originally posted by MdJ
Volgens de mannen zelf gaan ze een mix van Progressive, Electro, Acid, House, Techno en vanalleswat draaien. Zal wel goedkomen hehe :D

kewl... da wil ik wel een horen dan.
djcresto
geef mij maar de main room dan

The_G0dfather
quote:
Originally posted by djcresto
geef mij maar de main room dan


+1
Ben benieuwd om die kerels eens te horen, zou van allemaal de eerste keer zijn dat ik ze live hoor
Anyway, nog niet zeker hoor of 'k zal gaan but its an option
Heerlijke maand juli :crazy: 2 dagen voor m'n verjaardag trouwens, dus mss ook feestje ergens anders we'll see
Mystique
quote:
Originally posted by MdJ
http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=3

Op die page staat over alle DJs wat. :)


kijk wie we hier heben :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement