return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
23-7 Intuition Summer Event - Asta, Den Haag, NL (pg. 6)
View this Thread in Original format
Gladius
quote:
Originally posted by Kelly*
Kelly heeft ook zin om te gaan EN (!!!!) plaats in de auto :D
Als er mensen willen meerijden.... ik vertrek vanuit Antwerpen (meer bepaald Brasschaat) ;)

hm sounds interesting! =)
jp
quote:
Originally posted by eieregooie
Zehra gaat niet zei ze vannacht...

Ik wou dat bij mij een volle tank ook €40,= was :D


Rond de 70 Euro :(
Kelly*
quote:
Originally posted by Gladius
hm sounds interesting! =)


Uiteraard geweldig interessant!:tongue3
Kheb net men nieuwe auto :toothless moet er wat kilometerkes op krijgen he

Lat mar iet weten als ge mee wil rijden (anyone..)
Gladius
pm send kelly =)
djcresto
jack, Tor, wanneer kunnen jullie in Dendermonde zijn?
Pumaz
Normaal gezien komt mijn bus aan om 20u05
TOR
mijn trein komt aan om 19.47u
pooley
Genoeg vervoer precies, kga deze skippen (weeral)
hf :)
eieregooie
quote:
Originally posted by jp
Rond de 70 Euro :(


Sja, met de huidige prijzen gaat t richting de 80... en als ik m echt leegrij wel redelijk over de 80 ook waarschijnlijk... Een tankbeurt van 70+ plus is tegenwoordig eerder regel dan uitzondering :(
djcresto
quote:
Originally posted by eieregooie
Sja, met de huidige prijzen gaat t richting de 80... en als ik m echt leegrij wel redelijk over de 80 ook waarschijnlijk...


ik heb wel een klein tankje ;)

In Europa is enkel Nederland nog duurder dan België qua loodvrije benzine, diesel is dan weer bij ons het duurste.

Voor Intuition, vertrek om 5 na 20 aan het station van Dendermonde. Kzal er voor zorgen dat ik er wat vroeger ben. Rijden mee met mij: Kevin, Jack, Lizzy en Brenda. Johan rijdt met Kelly mee.

eieregooie
Hoe laat zijn jullie dan in Den Haag?
djcresto
quote:
Originally posted by eieregooie
Hoe laat zijn jullie dan in Den Haag?


Als alles volgens plan verloopt rond 22u. Tzou uiteraard wel niet de eerste keer zijn dat we in een file terechtkomen.
We komen via de A13 en dan de A12.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement