|
23-7 Intuition Summer Event - Asta, Den Haag, NL (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Kelly*
Kelly heeft ook zin om te gaan EN (!!!!) plaats in de auto :D
Als er mensen willen meerijden.... ik vertrek vanuit Antwerpen (meer bepaald Brasschaat) ;) |
hm sounds interesting! =) |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Zehra gaat niet zei ze vannacht...
Ik wou dat bij mij een volle tank ook €40,= was :D |
Rond de 70 Euro :( |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Gladius
hm sounds interesting! =) |
Uiteraard geweldig interessant!:tongue3
Kheb net men nieuwe auto :toothless moet er wat kilometerkes op krijgen he
Lat mar iet weten als ge mee wil rijden (anyone..) |
|
|
| djcresto |
| jack, Tor, wanneer kunnen jullie in Dendermonde zijn? |
|
|
| Pumaz |
| Normaal gezien komt mijn bus aan om 20u05 |
|
|
| TOR |
| mijn trein komt aan om 19.47u |
|
|
| pooley |
Genoeg vervoer precies, kga deze skippen (weeral)
hf :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by jp
Rond de 70 Euro :( |
Sja, met de huidige prijzen gaat t richting de 80... en als ik m echt leegrij wel redelijk over de 80 ook waarschijnlijk... Een tankbeurt van 70+ plus is tegenwoordig eerder regel dan uitzondering :( |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Sja, met de huidige prijzen gaat t richting de 80... en als ik m echt leegrij wel redelijk over de 80 ook waarschijnlijk... |
ik heb wel een klein tankje ;)
In Europa is enkel Nederland nog duurder dan België qua loodvrije benzine, diesel is dan weer bij ons het duurste.
Voor Intuition, vertrek om 5 na 20 aan het station van Dendermonde. Kzal er voor zorgen dat ik er wat vroeger ben. Rijden mee met mij: Kevin, Jack, Lizzy en Brenda. Johan rijdt met Kelly mee. |
|
|
| eieregooie |
| Hoe laat zijn jullie dan in Den Haag? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hoe laat zijn jullie dan in Den Haag? |
Als alles volgens plan verloopt rond 22u. Tzou uiteraard wel niet de eerste keer zijn dat we in een file terechtkomen.
We komen via de A13 en dan de A12. |
|
|
|
|