return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
23-7 Intuition Summer Event - Asta, Den Haag, NL (pg. 7)
View this Thread in Original format
Freezel
Jullie weten dat het feest om 23:00 begint en niet om 22:00? Anders sta je een uur in de regen voor een dichte deur :D
djcresto
quote:
Originally posted by Freezel
Jullie weten dat het feest om 23:00 begint en niet om 22:00? Anders sta je een uur in de regen voor een dichte deur :D


Rechtegenover Asta is een leuke bart toch ;) En andere café's zijn ook niet veraf :D
eieregooie
True :)

Ow, ehm... Zie routebeschrijving ergens eerder :)
djcresto
quote:
Originally posted by eieregooie
True :)

Ow, ehm... Zie routebeschrijving ergens eerder :)


thnx, die pleingarage is die de hele nacht open? Wat is het tarief daar?
pooley
de cocoon ofwa :)

toch kelly is sms'en om te zien hoe zij gaat en wanneer en blabla, krijg er verdoeme goesting in
djcresto
quote:
Originally posted by pooley
de cocoon ofwa :)


kpeist eh :D
pooley
nm gefundenes fressen
eieregooie
quote:
Originally posted by djcresto
thnx, die pleingarage is die de hele nacht open? Wat is het tarief daar?


Jep hele nacht open :) (de enige samen met de grote marktgarage) Tarief weet ik niet precies, reken iig op een euro of 7 of meer voor de hele nacht.
eieregooie
Ow, tis wat meer hehe

Garage Pleingarage
Capaciteit 560 pl.
Tarief 2005 €1,10 per 30 minuten
max. bedrag per dag = €25,-
Betaalmiddelen Papier en muntgeld
Chipknip
Creditcard
Openingstijden ma. t/m zo. 00.00-24.00 uur
Telefoon 070 - 364 8082



Dis wel handig misschien... http://www.denhaag.nl/smartsite.html?id=23418

T kaartje is een beetje onduidelijk... Je komt van de Utrechtse Baan, de Boslaan rij je echt op zonder dat je het door hebt en aan het eind daarvan, bij de stoplichten kan je niet rechtdoor (ook al lijkt dat hier wel zo). Daar ga je dus linksaf de Z-Hollandlaan op en weer links de koningskade op. Vervolgens rechtsaf t Korte Voorhout op dan weer links dat steegje in naar de Pleingarage... Dat is echt de makkelijkste route, ook al lijkt het op dit kaartje misschien niet zo :P De uitgang van de Pleingarage is ook heel dicht bij de Asta.
djcresto
mag je zomaar fototoestellen meenemen in Asta? Op hun site staat dat je toestemming moet vragen...

eieregooie
Gewoon proberen, of ff vragen voor je in de rij gaat staan, anders kan je m altijd nog ff in de auto leggen :) Ik heb er zelf echt nog nooit problemen mee gehad.
MaGiK54
Aangezien ik hem ook op het GTA-forum heb geplaatst hier alle TA's die er zullen op dit feessie:

NLTA + BETA + GTA @ Intuition Summer Event:

NLTA:
- @win
- Asperge
- Eieregooie
- Freezel
- Loraine
- MdJ
- Stephan (whoosah + intuition)
- Tom Lont
- MagicImpuls
- MarkzMan_X
- -knip- HardKiller
- m-kay
- MaGiK54
- JP
- ZZandirt
- Nwopper
- dj_spare
- bartez
BETA:
- cresto & vriendin
- gladius
- Tor
- Pumaz
- lady lizzy
- Kelly
- pooley
GTA:
- Kasperhauser
- mTp
- Sheeva
- nz-fan + 2
- RenM
- kniggi + Bloodflower !!!!!!!!!!!!
- Worltrance
- E-Trancer
- Dave O'Connec
- Daniel85
- Force
- @alex!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Privacy Statement