|
23-7 Intuition Summer Event - Asta, Den Haag, NL (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
denk ook nie da ik ga kunnen :rolleyes:
tegenwoordig kan ik geen enkel feestje meer precies :rolleyes:
:whip: :o :sadgreen: |
|
|
| Jasperovitsj |
| En sinds wanneer houdt dat u tegen Jan? Ge zijt toch ook meegeweest naar Q-Beach? :) |
|
|
| _Jedi |
^ Idd .. true...
Getting old I guess :( |
|
|
| Estuera |
| Komaan mensen, ff die hollanders laten zien dat de belgen ook nog steeds kunnen trancen zaterdag he! :cool: |
|
|
| djcresto |
| kwil de crestomobiel wel eens naar het buitenland brengen. Iemand die de weg goed kent want de route ziet er nie gemakkelijk uit en herriner me dat we de laatste keer in asta toch ook wel wat zijn fout gereden. |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by djcresto
kwil de crestomobiel wel eens naar het buitenland brengen. Iemand die de weg goed kent want de route ziet er nie gemakkelijk uit en herriner me dat we de laatste keer in asta toch ook wel wat zijn fout gereden. |
ik ken de weg nog wel :toothless |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Zehra
ik ken de weg nog wel :toothless |
ga dan mee :p |
|
|
| Lady_LizzY |
Begin eigenlijk ook wreed veel zin te krijgen om te gaan,
maar k weet niet of da praktisch gezien wel haalbaar is...
Ik rij liever nie zelf, ik val garantie in slaap achter 't stuur :nervous: :confused: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by djcresto
kwil de crestomobiel wel eens naar het buitenland brengen. Iemand die de weg goed kent want de route ziet er nie gemakkelijk uit en herriner me dat we de laatste keer in asta toch ook wel wat zijn fout gereden. |
Ik ken de weg niet maar mag ik toch meerijden ? :D |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik ken de weg niet maar mag ik toch meerijden ? :D |
ik ken de weg een beetje, dus krijg ik dan voorrang op jack? =pp
dus gert, als je nog een plaatsje overhebt zou ik het zeer appreciëren =) |
|
|
| djcresto |
*volzet*
jack, tor en glad check your pm ;)
tzou wel leuk zijn mochten we nog een volle auto mee nr ginder krijgen. Nog eens een echt beta feestje dan. "Wink to Dries" :D |
|
|
| Pumaz |
Woei super :D
It's all about Roel H atm :D |
|
|
|
|