return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
23-7 Intuition Summer Event - Asta, Den Haag, NL (pg. 3)
View this Thread in Original format
Zehra
denk ook nie da ik ga kunnen :rolleyes:

tegenwoordig kan ik geen enkel feestje meer precies :rolleyes:

:whip: :o :sadgreen:
Jasperovitsj
En sinds wanneer houdt dat u tegen Jan? Ge zijt toch ook meegeweest naar Q-Beach? :)
_Jedi
^ Idd .. true...

Getting old I guess :(
Estuera
Komaan mensen, ff die hollanders laten zien dat de belgen ook nog steeds kunnen trancen zaterdag he! :cool:
djcresto
kwil de crestomobiel wel eens naar het buitenland brengen. Iemand die de weg goed kent want de route ziet er nie gemakkelijk uit en herriner me dat we de laatste keer in asta toch ook wel wat zijn fout gereden.
Zehra
quote:
Originally posted by djcresto
kwil de crestomobiel wel eens naar het buitenland brengen. Iemand die de weg goed kent want de route ziet er nie gemakkelijk uit en herriner me dat we de laatste keer in asta toch ook wel wat zijn fout gereden.


ik ken de weg nog wel :toothless
djcresto
quote:
Originally posted by Zehra
ik ken de weg nog wel :toothless


ga dan mee :p
Lady_LizzY
Begin eigenlijk ook wreed veel zin te krijgen om te gaan,
maar k weet niet of da praktisch gezien wel haalbaar is...
Ik rij liever nie zelf, ik val garantie in slaap achter 't stuur :nervous: :confused:
Pumaz
quote:
Originally posted by djcresto
kwil de crestomobiel wel eens naar het buitenland brengen. Iemand die de weg goed kent want de route ziet er nie gemakkelijk uit en herriner me dat we de laatste keer in asta toch ook wel wat zijn fout gereden.

Ik ken de weg niet maar mag ik toch meerijden ? :D
Gladius
quote:
Originally posted by Pumaz
Ik ken de weg niet maar mag ik toch meerijden ? :D


ik ken de weg een beetje, dus krijg ik dan voorrang op jack? =pp
dus gert, als je nog een plaatsje overhebt zou ik het zeer appreciëren =)

djcresto
*volzet*

jack, tor en glad check your pm ;)

tzou wel leuk zijn mochten we nog een volle auto mee nr ginder krijgen. Nog eens een echt beta feestje dan. "Wink to Dries" :D
Pumaz
Woei super :D

It's all about Roel H atm :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement