return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
[03-07-05] Dance Tour Leeuwarden met oa Armin (pg. 2)
View this Thread in Original format
Freezel
quote:
Originally posted by Tom Lont
Ik denk dat ik hier wel bij ben :crazy:


Eindelijk eens dichtbij voor jou ;)
Roger
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
ik ga zeker, alleen zal hier wel weer van dat friese kut publiek op afkomen


friese kut publiek?! is dat heel erg dan? wat voor mensen moet ik me dan voorstellen
nwopper
quote:
Originally posted by jp
Hoor je dat Wop? :D


:D

Den Haag: present, vooraan MET camera! :tongue2
Tom Lont
quote:
Originally posted by Freezel
Eindelijk eens dichtbij voor jou ;)


Idd, en dan ook nog Armin en Mike :eyes: Er zijn hier nog wel eens kleine trancefeestjes maar idd voor het betere werk moet je gewoon in de Randstad zijn.

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
ik ga zeker, alleen zal hier wel weer van dat friese kut publiek op afkomen


Ik ben zelf geen fries, maar ik ben toch wel benieuwd wat je hier onder verstaat.
DJ_Siesta
quote:
Ik ben zelf geen fries, maar ik ben toch wel benieuwd wat je hier onder verstaat.



van die hardstylers etc op een trance feest. Vind het een gewaagde line up voor friesland.
Tom Lont
Daar heb je wel gelijk in, dat is meteen het nadeel van een gratis feest, altijd afwachten wat er op af komt.
Dj P.A!
Hello there Dutch trancers!
I'm going to be in the surroundings during that time. Since Sensation is already sold out this could maybee be a good opportunity to catch the kings of trance M.I.K.E & Armin. Anybody knows about the timetable? Is it a daytime festival or a nightime festival? and what about tickets? I saw something about 7000 capacity. Will it be fully crowded? Or it it cool to just go there at that day?
Matthijs
quote:
Originally posted by Dj P.A!
Hello there Dutch trancers!
I'm going to be in the surroundings during that time. Since Sensation is already sold out this could maybee be a good opportunity to catch the kings of trance M.I.K.E & Armin. Anybody knows about the timetable? Is it a daytime festival or a nightime festival? and what about tickets? I saw something about 7000 capacity. Will it be fully crowded? Or it it cool to just go there at that day?


No timetable is known so far, but it will be a daytime festival. You don't need a ticket, since entrance will be completely free! :) Crowded or not is pretty unsure, also depends on the weather.
Fkwebeman
leuk zeg.. ik denk dat ik daar wel even een kijkje kan gaan nemen :)

btw, welk nummer is dat?
MikeVee
quote:
Originally posted by Dj P.A!
Anybody knows about the timetable?


13:00 - 14:45 Mark Norman
14:45 - 16:30 Joop
16:30 - 18:15 Rank-1
18:15 - 20:00 M.I.K.E.
20:00 - 22:00 Armin van Buuren

http://www.dancetour.nl/leeuwarden/p6.php

nwopper
Ik ga echt wel! Dit ziet er goed uit! :D
Net na de laatste herkansingsweek van school en dan dus even geen gezeur meer aan mijn hoofd....
Loraine
Kga zekers ! Wordt de eerste keer dat een vriendinnetje meegaat naar zo'n partijtje (mooie DV opwarmer voor haar !) en ze woont ook nog eens in de buurt van Leeuwarden :crazy:
Volgens de site trouwens zou Armin ook in Den Haag (Malieveld) draaien...althans ik ga er wel vanuit. Staat hier in de agenda ieg !:whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement