|
[03-07-05] Dance Tour Leeuwarden met oa Armin
|
View this Thread in Original format
| HBtje |
| Mn vriendin woont 'vlakbij' leeuwarden, dus denk dat ik hier wel zeker bij ben :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Leuke line up, maar mij te ver reizen. |
|
|
| DJ_Siesta |
| ik ga zeker, alleen zal hier wel weer van dat friese kut publiek op afkomen |
|
|
| Cellec |
| Wel leuke line up mja... maar idd te ver! |
|
|
| Matthijs |
| Jammer dat het zo ver is inderdaad, van alle dancetour feesten heeft deze zeker wel de beste line-up! |
|
|
| nwopper |
Ik wacht toch wel een beetje op die ene waar Kai Tracid gaat draaien....
Maar ik denk dat ik hier wel even een kijkje kom nemen (MIKE, Norman, Armin)...niet slecht....:tongue2 |
|
|
| visje |
| ik hoop dat armin ook op malieveld komt draaien :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by visje
ik hoop dat armin ook op malieveld komt draaien :D |
Als ze toestemming krijgen van de fijne Haagse gemeente.......altijd gezeik als er iets georganiseerd moet worden in Den Haag...:o |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by tijs08
het feest staat al vast, de vergunning is er al dus dat feest gaat zeker door en ik geloof dat kai tracid op de haagse editie komt.
|
Das goed nieuws :toocool: :toocool: |
|
|
| Tom Lont |
| Ik denk dat ik hier wel bij ben :crazy: |
|
|
|
|