return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
[03-07-05] Dance Tour Leeuwarden met oa Armin (pg. 3)
View this Thread in Original format
MaGiK54
quote:
Originally posted by Loraine

Volgens de site trouwens zou Armin ook in Den Haag (Malieveld) draaien...althans ik ga er wel vanuit. Staat hier in de agenda ieg !:whip:



Lets hope so....Kai Tracid en Armin op het Malieveld......dat zal erg leuk zijn :crazy:
Loraine
quote:
Originally posted by MaGiK54
Lets hope so....Kai Tracid en Armin op het Malieveld......dat zal erg leuk zijn :crazy:


Kai Tracid ?? Die naam heb ik nog niet op zien duikelen op de site,hahaha. Trance and Acid ? :eyespop: Hehehehe
Of een echte B2B set, zou ook geinug zijn !
MaGiK54
quote:
Originally posted by Loraine
Kai Tracid ?? Die naam heb ik nog niet op zien duikelen op de site,hahaha. Trance and Acid ? :eyespop: Hehehehe
Of een echte B2B set, zou ook geinug zijn !



Niks bevestigt hoor....dus eerst ff line-up afwachten....ben benieuwd....:)
nwopper
Kai Tracid draait in Den Haag

quote:
28.08. Den Haag Centre of Den Haag


Bron: www.tracid.de

Yup, hij is er :tongue2
MaGiK54
quote:
Originally posted by nwopper
Kai Tracid draait in Den Haag



Bron: www.tracid.de

Yup, hij is er :tongue2



Whooeoeoeoeoeoe.....das goed nieuws nu het bevestigd is......:crazy:
nwopper
En ik kom zekerrrr :D :D :D
:tongue2
Loraine
w00t,dat belooft nog een hele flitsende dag te gaan worden !
Als ze nou in de Asta meteen een goede afterparty plannen, kan mijn dag niet meer stuk! Augustus wordt echt een drukke maand :D
Ouwe Dwaas
Lekker doorfeesten na Sensation White.
Gelijk van Amsterdam door naar Leeuwarden.

Wordt dan een geweldige afsluiting van een gaaf weekend!!!
AirPole
Ik ben ook van de partij. Alhoewel de auto een zeer aantrekkelijke optie was, ga ik toch met de trein.

Denk dat het een mooi feestje kan worden. :D
Roger
zou hier opzich wel heen willen maar het is toch echt te ver weg

AirPole
quote:
Originally posted by Roger
zou hier opzich wel heen willen maar het is toch echt te ver weg


Wat een rare wereld:

Jullie vinden het Noorden te ver weg, terwijl wij juist altijd jullie kant op moeten voor feestjes. Zelfde afstand, maar op een of andere manier zijn jullie wat minder reislustig ofzo. Jullie zijn gewoon verwend dat jullie zo dichtbij al die feesten wonen:p
Miss Proximus
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
van die hardstylers etc op een trance feest. Vind het een gewaagde line up voor friesland.


ik dacht dat het in friesland niet uitmaakte wát voor dj's er komen...ALS er maar genoeg drugs aanweizg is :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement