return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
[03-07-05] Dance Tour Leeuwarden met oa Armin (pg. 4)
View this Thread in Original format
Darkzwever
De dance tour was vorige week in Enschede en ik moet zeggen dat het een prima feest was. Het was aan het begin niet zo druk, maar achter een halve liter bier op het terras zitten terwijl Cosmic Gate aan het draaien is lijkt me ook niet zo verkeerd. Ook in Enschede heb je enorm veel bomberjack/Lonsdale mensen maar gelukkig was er maar 1 vechtpartij die snel opgelost werd. En de laatste plaat van de avond was Marcel Woods - De Bom, groot feest :D
Roger
quote:
Originally posted by AirPole
Wat een rare wereld:

Jullie vinden het Noorden te ver weg, terwijl wij juist altijd jullie kant op moeten voor feestjes. Zelfde afstand, maar op een of andere manier zijn jullie wat minder reislustig ofzo. Jullie zijn gewoon verwend dat jullie zo dichtbij al die feesten wonen:p


nou ik weet niet waar jij normaal gesproken altijd naar toe gaat maar tussen amsterdam en den bosch zit nog zo'n 100 km dus reislustig ben ik wel:p afstand leeuwarden-den bosch vind ik alleen net iets te!
AirPole
Nog 3 nachtjes :p
MaGiK54
Geen Armin in Den Haag....die dag draaitie in het buitenlande....:(
Esrem
Heeee, ik ben dr ook:) Moet die dag werken in Groningen en dan rij ik daarna ff door naar Leeuwarden. Kan ik nog net een stukje MIKE meepakken en dan Armin. Schijnt ook nog een afterparty in Noa te zijn, maar ben benieuwd wat dat wordt.
AirPole
quote:
Originally posted by Esrem
Heeee, ik ben dr ook:) Moet die dag werken in Groningen en dan rij ik daarna ff door naar Leeuwarden. Kan ik nog net een stukje MIKE meepakken en dan Armin. Schijnt ook nog een afterparty in Noa te zijn, maar ben benieuwd wat dat wordt.



Gaat Tom ook mee?
@win
Wordt gezellig :cool:
New Wave
Is Tom haar neukertje?
Roger
quote:
Originally posted by AirPole
Gaat Tom ook mee?


je loopt een tijdje achter:p
New Wave
quote:
Originally posted by Roger
je loopt een tijdje achter:p



Uhm, mwjha, ik weet nooit dingen van trance-mensen omdat ik niet met ze om ga.:p Of heeft ze nu weer een nieuwe? :D heb er volgen smij al 4 in een jaar geteld :p

nwopper
Hou je dat bij? :wtf: :p
New Wave
quote:
Originally posted by nwopper
Hou je dat bij? :wtf: :p


Ik hou alles van de dames bij. Ik ben verslaafd aan vrouwen. :o Ik stalk jullie tot ik er dood bij neerval. Ik heb van jullie foto's die voor jullie vriendjes zelfs geheim zijn. :D:eek:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement