return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Hoe GAAF dat België het WK niet gaat halen!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
mellow_head
quote:
Originally posted by Bertn




Trouwens, ik zou op het WK graag nog eens een wedstrijd zien waarbij Holland penalties moet trappen om door te gaan...:p



idd, ik herinner mij Jaap Stam nog, tjeezes, die kerel kan even goed trappen als hij eruitziet:stongue: :stongue:
Buoyant
Ik weet trouwens nog heel goed hoe leuk het was om in mijn truitje van België naar school te gaan(= naar Eindhoven) de dag na de 1-0 tegen Nederland vorig jaar :toothless

aaaaaaaaah memories
mellow_head
quote:
Originally posted by Buoyant
Ik weet trouwens nog heel goed hoe leuk het was om in mijn truitje van België naar school te gaan(= naar Eindhoven) de dag na de 1-0 tegen Nederland vorig jaar :toothless

aaaaaaaaah memories



R.E.S.P.E.C.T. @ Buoyant;)
lievez


YOU'LL NEVER WIN THE CUP







:D :D
Lady_LizzY
quote:
Originally posted by Buoyant
Ik weet trouwens nog heel goed hoe leuk het was om in mijn truitje van België naar school te gaan(= naar Eindhoven) de dag na de 1-0 tegen Nederland vorig jaar :toothless

aaaaaaaaah memories


Hehe, you're evil :happy2:







OMG, ik ga nog zo afzien
Gladius
lol man, wacht maar af. er gebeurt nog wel een mirakel ofzow, we zullen er wel bij zijn, zelfs als het ten koste van spanje moet =>.
/me still believes
Dark Apostle
Ik ga er toch ook ni van wakker liggen, België deed ook ni mee aan Eurosong, ik zie het verschil echt niet
Pumaz
quote:
Originally posted by Gladius
lol man, wacht maar af. er gebeurt nog wel een mirakel ofzow, we zullen er wel bij zijn, zelfs als het ten koste van spanje moet =>.
/me still believes

:crazy:
mellow_head
barrage-wedstrijden, ware dit pas vanaf volgend jaar afgeschaft?
jp
Belgie had haar hoogtepunt in 86 en wij in 88

En toen ging het bergaf :whip:

Real
quote:
Originally posted by jp
Belgie had haar hoogtepunt in 86 en wij in 88

En toen ging het bergaf :whip:

Haha @ signature :D
Remy D
Wij zijn gewoon meesterlijk!!! en in 2002 gaven we alle eer aan Guus!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement