|
Hoe GAAF dat België het WK niet gaat halen!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Bertn
Trouwens, ik zou op het WK graag nog eens een wedstrijd zien waarbij Holland penalties moet trappen om door te gaan...:p |
idd, ik herinner mij Jaap Stam nog, tjeezes, die kerel kan even goed trappen als hij eruitziet:stongue: :stongue: |
|
|
| Buoyant |
Ik weet trouwens nog heel goed hoe leuk het was om in mijn truitje van België naar school te gaan(= naar Eindhoven) de dag na de 1-0 tegen Nederland vorig jaar :toothless
aaaaaaaaah memories |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Ik weet trouwens nog heel goed hoe leuk het was om in mijn truitje van België naar school te gaan(= naar Eindhoven) de dag na de 1-0 tegen Nederland vorig jaar :toothless
aaaaaaaaah memories |
R.E.S.P.E.C.T. @ Buoyant;) |
|
|
| lievez |
YOU'LL NEVER WIN THE CUP
:D :D |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Ik weet trouwens nog heel goed hoe leuk het was om in mijn truitje van België naar school te gaan(= naar Eindhoven) de dag na de 1-0 tegen Nederland vorig jaar :toothless
aaaaaaaaah memories |
Hehe, you're evil :happy2:
OMG, ik ga nog zo afzien |
|
|
| Gladius |
lol man, wacht maar af. er gebeurt nog wel een mirakel ofzow, we zullen er wel bij zijn, zelfs als het ten koste van spanje moet =>.
/me still believes |
|
|
| Dark Apostle |
| Ik ga er toch ook ni van wakker liggen, België deed ook ni mee aan Eurosong, ik zie het verschil echt niet |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Gladius
lol man, wacht maar af. er gebeurt nog wel een mirakel ofzow, we zullen er wel bij zijn, zelfs als het ten koste van spanje moet =>.
/me still believes |
:crazy: |
|
|
| mellow_head |
| barrage-wedstrijden, ware dit pas vanaf volgend jaar afgeschaft? |
|
|
| jp |
Belgie had haar hoogtepunt in 86 en wij in 88
En toen ging het bergaf :whip: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by jp
Belgie had haar hoogtepunt in 86 en wij in 88
En toen ging het bergaf :whip: |
Haha @ signature :D |
|
|
| Remy D |
| Wij zijn gewoon meesterlijk!!! en in 2002 gaven we alle eer aan Guus!! |
|
|
|
|