return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Hoe GAAF dat België het WK niet gaat halen!!!
View this Thread in Original format
Remy D
:stongue: :haha: :stongue: :haha: jammer joh, volgende keer meer geluk!!! hahaha :haha: :haha:
Buoyant
niet zo idioot doen eh, België was er tot nu toe altijd bij.
Maar dat weet je natuurlijk niet als je zo een domme opmerkingen komt maken.
Bunz
quote:
Originally posted by Remy D
:stongue: :haha: :stongue: :haha: jammer joh, volgende keer meer geluk!!! hahaha :haha: :haha:

waar waren jullie weer in 2002 ?
Jasperovitsj
Lol, ik denk niet dat er hier veel mensen het zoooooooo verschrikkelijk erg gaan vinden dat Belgie misschien niet naar het WK gaat. In ieder geval niet zo erg om een beetje flame-war te gaan voeren met een Hollander die ons komt uitdagen :p
Nyah
quote:
Originally posted by Buoyant
niet zo idioot doen eh, België was er tot nu toe altijd bij.
Maar dat weet je natuurlijk niet als je zo een domme opmerkingen komt maken.

:toothless

och ja, kunnen we toch weer eens lachen met de hollanders als zij weer voor de zoveelste keer zingen "en wij worden wereldkampioen..." :happy2:
maar ja, goed gedaan hoor en ja, met mijn hollandse en duitse roots kan ik altijd wel kiezen uit 1 van de 3 landen voor te supporteren :p dus kan nog ni klagen :tongue2
The_G0dfather
Jason McAteer :o
remember 'm ?
ik jammergenoeg wel :(

ben een grote fan van het Nederlands elftal maar je niet kunnen kwalificeren met zo'n wereldteam was toch wel schandalig
InTeXoR
whahaha, in tegenstelling tot de hollanders zitten we niet voor ieder EK/WK te schreeuwen dat we het gaan winnen om daarna af te gaan of er niet eens bij te zijn ;)

on a side note: i couldn't care less about football, maar zo'n opmerking van een hollander is natuurlijk een binnenkopper :p
Real
Iets zegt mij dat dit een jong irritant jongetje is

quote:
Favorite DJ or Producer - TIESTO!!!!!


Mijn vermoeden wordt lichtjes gestaafd. :)
Phortastic
De Gucht > .NL

verder geen commentaar :stongue: :stongue:
mellow_head
quote:
Originally posted by Remy D
:stongue: :haha: :stongue: :haha: jammer joh, volgende keer meer geluk!!! hahaha :haha: :haha:



vuile kaaskop, kzal u es kome opzoeke, es zien of ge mijn land dan nog gaat uitlache

HOLLAND SUCKS BIG TIME!! Harry Potter en consoorten wahaha:stongue:


De Gucht zn uitspraak was machtig! En die Hollanders late zich zomaar doen LMAO. Bende 's. en BTW: as gij Tiësto de beste DJ van de wereld vind, krijgt gij van mij de award van 'marginaalste mens in het heelal'. Doe zo verder klein kindje:)

Bertn
quote:
Originally posted by Phortastic
De Gucht > .NL

verder geen commentaar :stongue: :stongue:



haha ja, de gucht heeft het weer eens tactisch aangepakt:tongue2



Trouwens, ik zou op het WK graag nog eens een wedstrijd zien waarbij Holland penalties moet trappen om door te gaan...:p
The_G0dfather
De Belgische voetballer die doet wat Bergkamp daar doet moet toch nog geboren worden :eyes:
Sry ma das één van de zaligste goals ooit
Ja, ik ga hier het Nederlands voetbal verdedigen :p
't is gewoon tè zalig

en ze zijn over dat penalty syndroom heen sinds het EK in Portugal :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement