|
Hoe GAAF dat België het WK niet gaat halen!!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Remy D
wees blij dat ik me een beetje aanpas anders snappen jullie me niet.. Zo ben ik dan ook wel weer..
en JP de enige belg die op het moment iets betekent, is Justine. Verder is het land kansloos, maarja daar zijn ze van op de hoogte. |
Justine is een Waalse.
En GAAF gebruiken we in België niet.
Salut relnicht... |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | | Originally posted by Remy D en JP de enige belg die op het moment iets betekent, is Justine. Verder is het land kansloos, maarja daar zijn ze van op de hoogte. |
en in het wielrennen ...
en in motocross ...
en in turnen ...
en zoals vermeld, tennis
en jah, kmoet toegeven dat het nederlandse sport-management veel beter verloopt dan het belgische ; maar we doen het zo slecht nog niet ;)
en niet te vergeten dat we theoretisch nog steeds kans maken op't WK ... het in praktijk omzetten zal ervan afhangen hoeveel geluk we hebben :p |
|
|
| djcresto |
X-TUNE spreads his wings, Hollanders pas maar op voor en tsunami aan spam nu |
|
|
| Gladius |
lol dit is hier fameus aan het ontaarden. het begint domweg over iets kleins als voetbal, en dan ontstaat er weer zo'n uitermate nutteloze vergelijking op alle fronten.
grow up peepz :rolleyes:
Remy, beetje gefrustreerd ofzow? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by jp
Nou nou ik wil niet gaan stoken maar als je de beruchtste crimineel aller tijden laat ontsnappen dan ben je niet goed bezig. Maar goed hij zit weer achter de tralies.
|
fout hoor, X-Tune is nog altijd uit de TA prison |
|
|
| The_G0dfather |
| ^ :happy2: :haha: ROFL |
|
|
| djcresto |
owja verder heb ik niets tegen Nederland eigenlijk, maar ik herriner me wel nog alsof het gisteren was Philip Albert in Orlando in 1994 met de magistrale Preudhomme in de goal. Woooot
Verkeert eigenlijk de Nederlandse sport niet in een crisis nadat de regering besloot al de subsidies van de sportfederaties te schrappen uit geldnood? |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by djcresto
Verkeert eigenlijk de Nederlandse sport niet in een crisis nadat de regering besloot al de subsidies van de sportfederaties te schrappen uit geldnood? |
Heeft stijve Harry Potter hiermee iets te maken? |
|
|
| mellow_head |
| ^ Jan-Peter Belachelijkende?:stongue: |
|
|
|
|