|
Hoe GAAF dat België het WK niet gaat halen!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
 |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Real
Iets zegt mij dat dit een jong irritant jongetje is
Mijn vermoeden wordt lichtjes gestaafd. :) |
je vermoeden is nog slechter dan het Belgische voetbal elftal :haha:
jij bent echt zo'n schoolvoorbeel van een domme belg waar altijd veel om gelachen word :haha: :haha: |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
De Belgische voetballer die doet wat Bergkamp daar doet moet toch nog geboren worden :eyes:
Sry ma das één van de zaligste goals ooit
Ja, ik ga hier het Nederlands voetbal verdedigen :p
't is gewoon tè zalig
en ze zijn over dat penalty syndroom heen sinds het EK in Portugal :D |
hihi goed bezig :tongue2 |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by mellow_head
vuile kaaskop, kzal u es kome opzoeke, es zien of ge mijn land dan nog gaat uitlache
HOLLAND SUCKS BIG TIME!! Harry Potter en consoorten wahaha:stongue:
De Gucht zn uitspraak was machtig! En die Hollanders late zich zomaar doen LMAO. Bende 's. en BTW: as gij Tiësto de beste DJ van de wereld vind, krijgt gij van mij de award van 'marginaalste mens in het heelal'. Doe zo verder klein kindje:) |
beter lik je de ballen van je hond, zeker is dat je talent pimmetje handjewip kansarme rukker :stongue: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Remy D
jij bent echt zo'n schoolvoorbeel van een domme belg waar altijd veel om gelachen word :haha: :haha: |
en jij schoolvoorbeel zijn van goei leerlink in Nedterlandsch lessen |
|
|
| jp |
Nou nou ik wil niet gaan stoken maar als je de beruchtste crimineel aller tijden laat ontsnappen dan ben je niet goed bezig. Maar goed hij zit weer achter de tralies.
Het is overigens nog steeds een wonder dat zowel de Belgische als Nederlandse kroonprins een lekker wijf aan de haak hebben geslagen :wtf: |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by TOR
en jij schoolvoorbeel zijn van goei leerlink in Nedterlandsch lessen |
wees blij dat ik me een beetje aanpas anders snappen jullie me niet.. Zo ben ik dan ook wel weer..
en JP de enige belg die op het moment iets betekent, is Justine. Verder is het land kansloos, maarja daar zijn ze van op de hoogte. |
|
|
| jp |
| Tennis kijk ik alleen als die lekkere Russische mokkels spelen :o |
|
|
| Real |
@ jp:
steun jij je nederlandse maatje hier nu? Of zit je te denken van: hou je bek toch whiner, ik schaam me dat ik in hetzelfde land woon als jij :p
just asking :) |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by jp
Het is overigens nog steeds een wonder dat zowel de Belgische als Nederlandse kroonprins een lekker wijf aan de haak hebben geslagen :wtf: |
lekker :conf: die van ons alleszins niet hoor |
|
|
| jp |
In verhouding dan ;)
Nee ik ben onpartijdig :p |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Remy D
wees blij dat ik me een beetje aanpas anders snappen jullie me niet.. Zo ben ik dan ook wel weer..
en JP de enige belg die op het moment iets betekent, is Justine. Verder is het land kansloos, maarja daar zijn ze van op de hoogte. |
HAHAHA
tom boonen anyone? |
|
|
|
|