return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Line-Up Trance Energy 16-02-2002
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
De line-up van de volgende editie van Trance Energy is bekend. Dit alom bekende ID&T feestje zal dit keer plaats vinden in de Jaarbeurs hallen te Utrecht op 16 februari 2002.

In plaats van een grote zaal zal Trance Energy nu plaats vinden in 4 verschillende hallen waar de volgende DJ's hun kunsten zullen vertonen:

MAINSTAGE

  • Alex Morph
  • Jean
  • Blank & Jones
  • Rank 1 (live)
  • Johan Gielen
  • Cosmic Gate

ZAAL 2

  • Mark van Dale
  • Barthezz
  • Jurgen
  • Pronti & Kalmani

ZAAL 3

  • Stef
  • Marco V
  • Danny Howells
  • Alison Marks
  • more t.b.c

ZAAL 4

  • Yves de Ruyter
  • Dumonde
  • Kai Tracid
  • Bas & Ram
  • Francois

Meer informatie volgt.
The Groove
Te gek voor woorden! Count me in
TimeportE
woei.. trance energy is helemaal vol gegooid met vette namen, vind ik dan :p:p .. alleen het grote probleem is dat ik na innercity denk ik geen geld meer heb.. maar ja misschien win ik nog wel de jackpot of een kraslot ofzo.. :D:D
Little Theseus
Mark van Dale, Barthezz en Jurgen mogen thuisblijven van mij, maar de rest.. Zeker ok!
Kai Tracid! Bas&Ram! w00t!!
Khad me voorgenomen is een keer niet te gaan maar t wordt nu wel extreem moeilijk voor me.....oftewel.... Count me in!
tijs08
zekers een strakke line up

Jean had ook thuis mogen blijven, maar nu kan iedereen hem goed ontlopen met nog 3 andere zalen :)

Ik weet nu al dat ik zeker dat ik de gehele avond in zaal 4 te vinden ben, KAI TRACID!!!!

Maandag maar gelijk kaarten halen!!!

maar wie is die alex morph eigenlijk?
Flipper01
Lookin' nice!!!

Ik ga binnenkort alvast kaarten halen!! Echt hele vette DJ's!! Maar wie weet er meer over Alex Morph??
Blik
mailtje naar mijn maten is verstuurd, en ik moet zeggen, vette line-up ik ben bijna zeker van de partij
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Blik
mailtje naar mijn maten is verstuurd, en ik moet zeggen, vette line-up ik ben bijna zeker van de partij


Tja, dan kan ik ook haast niet weigeren he..:p
Jukx
Jihaaaaaaa... de 2 moderators zijn ook een keer van de partij... nu alleen nog Henkie_H een keer strikken en het feestje is compleet! :)
alleen jammer dat jullie allemaal op IC laten afweten, had ik er ook bij kunnen zijn! :)
Yarnie
marco v , dumonde, yver deruyter, kai tracid.......w00000000000t
stampuuuhhhh:D

Flipper01
quote:
Originally posted by Yarnie
marco v , dumonde, yver deruyter, kai tracid.......w00000000000t
stampuuuhhhh:D


Zekers stampuuhhhh

Wordt nog lastig om te kiezen uit zoveel goede namen!!

Vooral Bartezz, Jurgen en Jean wil ik echt niet missen!! :p :D :p
Glaniskanis
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
w000000t
Kaartjes maandag halen
Xtreem brute Line-Up

Geweldig
I'm there


Greetz,
Glaniskanis
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement