|
Line-Up Trance Energy 16-02-2002 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
W0000T vette line-up, ik kon me ogen vanmiddag nie geloven, denk dat het rustig wordt in zaal 2 :p:D. Zelfs ik ga, kga maandag kaarten halen, dus dat is wel heel bijzonder :D:p.
Hopelijk een flinke meeting in onze mooie shirtjes stampend op Kai Tracid:D:D |
|
|
| slayon |
| denk je dat ze na januari nog kaarten hebben? voor die tijd ben ik blut met al die feestdagen enzo :p |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by slayon
denk je dat ze na januari nog kaarten hebben? voor die tijd ben ik blut met al die feestdagen enzo :p |
Daar zou ik niet op rekenen. TE is namelijk altijd heel erg snel uitverkocht. |
|
|
| Flipper01 |
Was het niet beter geweest als ze Jean ipv Pronti & Kalmani in Zaal 2 hadden gezet?? Had je alle foute namen in 1 zaal zitten.. ;) :p
Maar je weet maar nooit, misschien draait Jean best goed..op Sensation was ie ook best lekker bezig |
|
|
| Dr. Kuipers |
Dit is echt SUPERVET!!!!!!! :p
Ben er absoluut weer bij, en ook bij de meeting zal ik er deze keer zijn + t-shirt :p
Wordt wel kiezen, maar denk veel in zaal 4 te zijn :p
Z'on line-up had ik absoluut niet verwacht :)
Count me in |
|
|
| moogwai |
Tering he.. zeker vette line-up :eyes: ... alleen dat wordt dan zeker kiezen met zoveel vette Dj's.
Blank & Jones, Rank 1, Johan Gielen, Cosmic Gate, Marco V, Dumonde, Kai Tracid, Yves Deruyter dat wordt zeker feesten! :) |
|
|
| tango |
Mjah, Zo te horen wordt het niet druk op impulz, wat dezelfde dag weer in den bosch is.....
Als ze op impulz met een betere progressive line-up komen als op TE, dan moet ik gaan twijfelen, zoniet, dan ben ik erbij.....
grtz,
TNG |
|
|
| Ruben_Dubbink |
had me voorgenomen om ff rustig aan te doen met m'n poen,
maar ja, februari begin ik met stagelopen, hopelijk krijg ik een beetje vergoeding,
en dan moet het toch wel lukken om ook ff te gaan. Echt een supervette line-up! Denk dat Kolkiewolkie ook wel meegaat niet?
Ik DENK dat ik wel heen ga, in m'n nieuwe T-Shirtje!!!!:p |
|
|
| Muppet |
IK GA ZEKER!!!!!!!!!!!!!!!!, (als ik binnenkom)...das ook mijn vraag aan jullie...ik ben bijna 16(met TE zeker) en iets langer dan 1.80...kom ik binnen????? anders heeft het geen nut om een kaartje te kopen...
Greetz Muppet |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Muppet
IK GA ZEKER!!!!!!!!!!!!!!!!, (als ik binnenkom)...das ook mijn vraag aan jullie...ik ben bijna 16(met TE zeker) en iets langer dan 1.80...kom ik binnen????? anders heeft het geen nut om een kaartje te kopen.. |
uuh als jij je id gewoon vervalst en met een wat "oudere" groep aankomt zetten dan kunnen die lui je echt niet weigeren denk ik.. dus gewoon proberen denk ik zo..
ps. en als je niet binnenkomt zeg je gewoon: "HEEE, maar ik ben een TA!!" wedden dat ze je dan toelaten!! :D:D:D |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Muppet
IK GA ZEKER!!!!!!!!!!!!!!!!, (als ik binnenkom)...das ook mijn vraag aan jullie...ik ben bijna 16(met TE zeker) en iets langer dan 1.80...kom ik binnen????? anders heeft het geen nut om een kaartje te kopen...
Greetz Muppet |
Moet je wel ff goed je geboortedatum op kunne zegge he :)
niet zoals ik...
eeeh.. 82.. (hey fuk dat klopt niet).. eeh 81..
Ow ja ja.. loop maar door.. klopte nog geen hout van.. voor zon 21 tent.. maarja whatever...
gewoon beetje bluffen.. en chill knikke naar zon aappie dan komt het wel goed..
Nagels bijten..
schichtig om je heen kijken
achter vrienden schuilen
kruipen
bukken
kan ook wel eens helpen
Latez y'all |
|
|
| Mack |
Kijk als Armin van Buuren nou ook zou komen....
Dumonde en Kai Tracid... super. Ben er alleen niet bij dit jaar, ook al woon ik vier straten van de Jaarbeurs vandaan.
Greetz, Mack |
|
|
|
|