|
Line-Up Trance Energy 16-02-2002 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Muppet
IK GA ZEKER!!!!!!!!!!!!!!!!, (als ik binnenkom)...das ook mijn vraag aan jullie...ik ben bijna 16(met TE zeker) en iets langer dan 1.80...kom ik binnen????? anders heeft het geen nut om een kaartje te kopen... |
TAers mogen vaak wel naar binnen.. :p
Zolang je geen HeeeHoo gaat roepen vind ik alles best!
Tijdens de vorige edities waren er ook lui die duidelijk jonger dan 18 waren dus ik denk dat je wel binnenkomt |
|
|
| Ruben_Dubbink |
dat moet zekers lukken Muppet!
D'r waren 2 plaatsgenotes van me bij de vorige TE, en die zijn 16 geloof ik en echt megaklein! Dus voor jou no problemo..... |
|
|
| Dr Mystical |
| Mwah, denk wel dat ik kom, ff zorgen dat ik snel weer een nieuwe bijbaan vind. Komen zkr wel een paar kewle namen. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Muppet
IK GA ZEKER!!!!!!!!!!!!!!!!, (als ik binnenkom)...das ook mijn vraag aan jullie...ik ben bijna 16(met TE zeker) en iets langer dan 1.80...kom ik binnen????? anders heeft het geen nut om een kaartje te kopen...
Greetz Muppet |
no problemo, met impulz was ik ook 16, je hebt een kaartje, daar gaat het ze om, ze gaan je dan niet weigeren |
|
|
| John |
mag mn broertje van 12 ook mee?? hehe geintje :D
ik kan denk ik pas na innercity een kaartje kopen...nog geen geld he, maar begin januari is et vast nog nie uitverkocht (hoop ik) |
|
|
| kolkiewolkie |
BRUTE LINE UP MAN!!!
voor 95% zekers dat ik ook van de partij ben!!
men, ik ga bijna gestrekt met zon line up
zaal 2 zal inderdaad wel errug rustig zijn
geld is voor mij geen probleem, bij mij maten alleen wel
:( :( , daarom ben ik dus ook niet op Innercity:(
greetz kolkiewolkie |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
geld is voor mij geen probleem, bij mij maten alleen wel
:( :( , daarom ben ik dus ook niet op Innercity:(
greetz kolkiewolkie |
ach joh dan ga je toch met iemand mee die geen problemen heeft een iemand extra mee te nemen.. tenminste dat heb ik gedaan (bedankt he, magrec :):)), ik ga denk ik helemaal knallen op IC!!! mijn eerste grote feest.. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ach joh dan ga je toch met iemand mee die geen problemen heeft een iemand extra mee te nemen.. tenminste dat heb ik gedaan (bedankt he, magrec :):)), ik ga denk ik helemaal knallen op IC!!! mijn eerste grote feest.. |
whehe ik ben niet aansprekelijk voor mogelijke verwondingen.....of mensen die outgaan ;) ;):toothless |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by magrec
whehe ik ben niet aansprekelijk voor mogelijke verwondingen.....of mensen die outgaan ;) ;):toothless |
hehe.. lol, nee ik ga niet zo ver!! ik hou het allemaal (redelijk) binnen de "normale" grenzen..
maar helaas ga ik dus TE missen.. kut zooi, maar ja ik ben er wel weer bij, bij de white versie van sensation ofzo of Dance Vally!! :D:D
btw.. ik bemerkt net eff dat dit mijn 400 POST word.. JEEEH.. :):) ,sorry moest er eff uit!! :D:D |
|
|
| tranceaddict991 |
| don't speak dutch but that is going to be an increadibe partynight wish i could go |
|
|
| @ddicted |
| Klotezooi niet naar TE, :( Ik ga skien dus ken ik er niet naar toe.....:whip: :whip: |
|
|
| raoel |
Ik had hier nog niet gekeken, maar wat een line-up!!!!
Die HardTrance zaal is zeker wel vet. De rest boeit me nie zo, maar ik had nie verwacht dat ze zo'n zaal zouden hebben.
Toch ga ik naar Impulz als ik al ga.
Maar is het dan carnaval, op die zaterdag???
Das wel klote, want ik wil naar Impulz, maar dan ben ik dus skieen met carnaval. |
|
|
|
|