|
Line-Up Trance Energy 16-02-2002 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by raoel
Maar is het dan carnaval, op die zaterdag???
Das wel klote, want ik wil naar Impulz, maar dan ben ik dus skieen met carnaval. |
het is de zaterdag na carnaval, de laatste zaterdag van de carnavalsvakantie dus...... |
|
|
| Bellie |
Ik ben er UITERAARD weer bij.
Alle T.E.'s waren tot nu toe vet.En ze worden maar vetter en vetter lijkt wel.Op naar de 4de TE voor mij :D
GREETZ!! |
|
|
| Dj Alpha |
| Ja dees neem ik zekerz te weten.. goede gevult.. vooral die laatste zaal :p |
|
|
| TranceFool |
| Rank 1 gaat ook weer live optreden, dus kunnen we al raden wat de theme song is...... ja de nieuwe track van Rank 1 die eind januari/ begin februari uitkomt :)(lijkt mij dan he:p) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
geld is voor mij geen probleem, bij mij maten alleen wel
:( :( , daarom ben ik dus ook niet op Innercity:(
greetz kolkiewolkie |
Doe je mij toch wat mee, hehe :D |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Blik
het is de zaterdag na carnaval, de laatste zaterdag van de carnavalsvakantie dus...... |
dus......
kan ik niet, want ik kom pas op zondag terug, denk ik.
Misschien dit jaar wel op zaterdag.
Maar dan ben ik nog kei lam, dus zal ik zowiezo nie gaan. |
|
|
| TranceFool |
| Ik heb mn kaartje vanmiddag al gekocht hoor mensen :D:D |
|
|
| Blik |
laatste toevoeging van WvG en mij :p
 |
|
|
| TranceFool |
| Ashley Caselle is toegevoegd aan zaal 3 ;) |
|
|
| Flipper01 |
Volgende week ga ik kaarten halen!!!
Ik heb er nu al zin in!! Dat komt vooral omdat ik niet naar IC kan..
Ik heb trouwens laatst de set van Kai Tracid @ Qlimax gedownload...WOW die moet ik dus echt zien!! Zwaar stampen :D :D |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ach joh dan ga je toch met iemand mee die geen problemen heeft een iemand extra mee te nemen.. tenminste dat heb ik gedaan (bedankt he, magrec :):)), ik ga denk ik helemaal knallen op IC!!! mijn eerste grote feest.. |
Gelukkig dat je met magrec gaat want anders had je met 3 meiden gemoeten :) EEEEEEEEEW :D |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
EEEEEEEEEW :D |
Iew? Ligt eraan welke meiden t zijn..
Over het algemeen heb ik er weinig problemen mee als ik met 3 meiden meemoet :D |
|
|
|
|