|
Line-Up Trance Energy 16-02-2002
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
De line-up van de volgende editie van Trance Energy is bekend. Dit alom bekende ID&T feestje zal dit keer plaats vinden in de Jaarbeurs hallen te Utrecht op 16 februari 2002.
In plaats van een grote zaal zal Trance Energy nu plaats vinden in 4 verschillende hallen waar de volgende DJ's hun kunsten zullen vertonen:
MAINSTAGE
- Alex Morph
- Jean
- Blank & Jones
- Rank 1 (live)
- Johan Gielen
- Cosmic Gate
ZAAL 2
- Mark van Dale
- Barthezz
- Jurgen
- Pronti & Kalmani
ZAAL 3
- Stef
- Marco V
- Danny Howells
- Alison Marks
- more t.b.c
ZAAL 4
- Yves de Ruyter
- Dumonde
- Kai Tracid
- Bas & Ram
- Francois
Meer informatie volgt. |
|
|
| The Groove |
| Te gek voor woorden! Count me in |
|
|
| TimeportE |
| woei.. trance energy is helemaal vol gegooid met vette namen, vind ik dan :p:p .. alleen het grote probleem is dat ik na innercity denk ik geen geld meer heb.. maar ja misschien win ik nog wel de jackpot of een kraslot ofzo.. :D:D |
|
|
| Little Theseus |
Mark van Dale, Barthezz en Jurgen mogen thuisblijven van mij, maar de rest.. Zeker ok!
Kai Tracid! Bas&Ram! w00t!!
Khad me voorgenomen is een keer niet te gaan maar t wordt nu wel extreem moeilijk voor me.....oftewel.... Count me in! |
|
|
| tijs08 |
zekers een strakke line up
Jean had ook thuis mogen blijven, maar nu kan iedereen hem goed ontlopen met nog 3 andere zalen :)
Ik weet nu al dat ik zeker dat ik de gehele avond in zaal 4 te vinden ben, KAI TRACID!!!!
Maandag maar gelijk kaarten halen!!!
maar wie is die alex morph eigenlijk? |
|
|
| Flipper01 |
Lookin' nice!!!
Ik ga binnenkort alvast kaarten halen!! Echt hele vette DJ's!! Maar wie weet er meer over Alex Morph?? |
|
|
| Blik |
| mailtje naar mijn maten is verstuurd, en ik moet zeggen, vette line-up ik ben bijna zeker van de partij |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
mailtje naar mijn maten is verstuurd, en ik moet zeggen, vette line-up ik ben bijna zeker van de partij |
Tja, dan kan ik ook haast niet weigeren he..:p |
|
|
| Jukx |
Jihaaaaaaa... de 2 moderators zijn ook een keer van de partij... nu alleen nog Henkie_H een keer strikken en het feestje is compleet! :)
alleen jammer dat jullie allemaal op IC laten afweten, had ik er ook bij kunnen zijn! :) |
|
|
| Yarnie |
marco v , dumonde, yver deruyter, kai tracid.......w00000000000t
stampuuuhhhh:D |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Yarnie
marco v , dumonde, yver deruyter, kai tracid.......w00000000000t
stampuuuhhhh:D |
Zekers stampuuhhhh
Wordt nog lastig om te kiezen uit zoveel goede namen!!
Vooral Bartezz, Jurgen en Jean wil ik echt niet missen!! :p :D :p |
|
|
| Glaniskanis |
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
w000000t
Kaartjes maandag halen
Xtreem brute Line-Up
Geweldig
I'm there
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
|
|