|
Monday Bar Sommar
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Måndag den 4 juli drar sommarklubben Monday Bar igång igen. I år har vi flyttat ner till Göta Källare. Under senaste året har vi fått väldigt mycket önskmål om att få höra svenska djs. Därför har vi i år gjort en
kovändning och har enbart bokat svenskt hela sommaren. Varannan gång kommer dessutom Johnny Boy att stå för avslutningssetet - 2 intensiva timmar på 4 skivspelare.
Först ut till sommarpremiären är Özgur Can och Johnny Boy. Denna kväll kommer vi dessutom att bjussa de första 500 gästerna på fri entré. Med tanke på att våra sommarpremiärer alltid varit fullproppade så rekommenderar vi att du kommer tidigt.
Måndag den 11 juli har vi bjudit in Inkfish och David West (Antiloop). 4 timmar med två av sveriges bästa djs/producenter.
Som vanligt på våra arr tar vi in egna riggar för ljud och ljus. Åldersgränsen är 20 år, men om du är 18-19 så kan du mejla till oss i förväg kan vi sätta upp dig på en speciell lista i dörren. Mejla till [email protected]
DJs
Sommarpremiär!
måndag 4 juli
- Özgur Can
- Johnny Boy (4 decks)    
OBS! denna kväll:
De 500 första får fri entre!
måndag 11 juli
- Inkfish
- David West
måndag 18 juli
- Henrik Tornberg
- Eddie Cabrera
Måndag 25 juli
- Thomas Krome
- Joel Mull
Tid / plats
Måndagar 4 juli-22 augusti
22.00-03.00
Göta Källare, Folkungagatan 45
Entré: T-baneuppgång, Medborgarplatsen
Ålder
20 år
Entré
100 kr
|
|
|
| ShyTrance |
yaaaaay :D :D
ska försöka gå till båda blir min första riktiga trance party :eyespop: :D |
|
|
| staz |
| missar förmodligen båda dessa pga utlandsvistelse. grymma djs dock, hade lätt gått annars. |
|
|
| Aendy |
| WTF, Johnny Boy varannan gång, helvete att man inte är i Stockholm i sommar... hoppas de har avslutning någon gång in i augusti.... |
|
|
| Gate 42 |
100% ÜBER! :crazy:
Hur nice som helst med feta fester under semestern i min favoritlokal. Ser verkligen fram emot det här! :D |
|
|
| Vizay |
| missar tyvärr båda dom första eftersom jag är på landet men det lär väl komma fler får man hoppas :) |
|
|
| CJ InterCity |
| Kommer möjligtvis när Özze spelar, inte säkert dock :) |
|
|
| gurra |
Nice!!!
Fri entré, ja tack. :toothless |
|
|
| SwedeTrance |
| Dags att flytta till Stockholm :eek: |
|
|
| Hauken |
| quote: | Originally posted by SwedeTrance
Dags att flytta till Stockholm :eek: |
Tänkte detsamma... jävla stockholmare, bortskämda är ni! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Såg stora posters över stan idag, ganska många inom det begränsade område jag rörde mig på :)
Tyvärr hade jag inte möjlighet att skriva ner eller fota den info som stod men fler måndagar än de jag skrivit upp i första posten stod med där.
Lite DJ's som kommer spela
Henrik Tornberg
Och vem mer var det nu... fan minns inte
Thomas Krome
Joel Mull |
|
|
|
|