return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Sweta Fototävling - Sommaren 2005 (pg. 10)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
"Kids in the hall"-serien gick på ZTV och han sa "I'm crushing your head"

I en sketch längre fram i serien möter han motstånd från en kille som kör med "I'm squizzing your head". Den mannen håller dessutom sina fingrar på andra ledden :)

Vidare så var det jag som tog den bilden med skuggan

Efter några dagars festande på Gotland så får man lite sjuka infall.

Det var jag som tog bilden med solen som strålar bakifrån... och det är
en ljudteckniker till bandet DuoJa... grymt bra afterbeachband !

Vidare för att besvara SWE_TRANCE så var det jag som var nere på Kallis var dag när jag var på Gotland/Visby v.30 :D

quote:
Originally posted by Aendy
First. Jag Gillade inte att det var så mycket kategorier, blev lite hämmad av det och valde till slut inte att delta i alla samt att vissa av mina bilder passade egentligen inte ens in i kategorierna för att jag blev så ställd över alla rubriker och helt enkelt glömde bort vad de handlade om (tex helikopterbilden över frihetsgudinnan).

Håller med Aendy ! :gsmile:
jofawe
new kids in the hall är förövrigt en brutalt rolig serie som jag kämpar för att hitta på DVD .. vissa sketcher är bara sååå lol!

Jag måste säga att den bilden i retro som Glorie röstade på också med den sletna järnvägen osv är såååå läcker!

Och jag ante att det var Steve som tagit bilderna från gotland.. :P

Nästa gång är jag med, lovar, hade bara inte orken att gå igenom allt jag fotat i sommar (typ 4000 kort) .. så.. tja!
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
Nästa gång är jag med, lovar, hade bara inte orken att gå igenom allt jag fotat i sommar (typ 4000 kort) .. så.. tja!

Det är därför jag alltid rensar mina bilder så fort jag lagt över de på datorn. Tar bort all skit som inte är värt att kollas på mer än en gång, då är det lite lättare att välja ut godbitar till occassions som denna...
Laszlo
När kommer rösterna att räknas?
St_Andrew
quote:
Originally posted by Laszlo
När kommer rösterna att räknas?

Så fort jag (eller Shytrance) får tid, har lite dåligt samvete dock... Men kommer den här veckan iaf!
Laszlo
iiih! klibbet från tråden har försvunnit! Räkna rösterna fort innan tråden hamnar allt för långt bak i en gammal dammig cyberlåda och förmultnar och dör....:nervous:

;)
St_Andrew
quote:
Originally posted by Laszlo
iiih! klibbet från tråden har försvunnit! Räkna rösterna fort innan tråden hamnar allt för långt bak i en gammal dammig cyberlåda och förmultnar och dör....:nervous:

;)

Ingen panik, allt är planerat :) Ny tråd kommer snart med resultat :)
Glorie
jag tänkte bara visa lite schysta pics på barn. Inte jag som tagit. De har blivit publicerade i en annan fototävling, kategori barn.
Inte den sista dock.. den har min kompis tagit, varför jag copyrightat den :p

Laszlo
dessa två är ruskigt bra:

jofawe
Barn är roliga att ta kort på =)

SteveTranz4ever
Haha... denna var ju bara för söt... förstår dom har en fet copyright loga på där...

Tycker Sport vore en bra kategori... så många här som pysslar med sporter, damn efter nästa sommar så kanske nån tom. har en bra bild när Sverige spelar i fotbolls-VM i Tyskland...
Glorie
quote:
Originally posted by St_Andrew
Ny tråd kommer snart med resultat :)

Hur lång tid är snart i den här frågan? Har det inte gått typ 6 dgr sen röstningarna avslutades? :confused: Vore cool och se vilka som vann de olika kategorierna också, även om jag vet att ni ska ta fram en ensam vinnare. Vad får den personen isåna fall? :p Laszlo fick iaf en öl förra året :p många frågor här
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Privacy Statement