return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Sweta Fototävling - Sommaren 2005 (pg. 9)
View this Thread in Original format
Laszlo
en annan kategori jag gärna velat ha med är arkitektur...men som sagt...ju fler kategorier, desto färre deltagarantal...tycker vi ska försöka begränsa oss till 5-6 kategorier i nästa tävling...
Gate 42
'Naket' är en kategori som kan locka besökare i alla fall :D
ScuL
quote:
Originally posted by Gate 42
'Naket' är en kategori som kan locka besökare i alla fall :D

ja lol hur får man en slaktoffer för sånt..
fråga folk på gatan..? "hej jag vill fotografera dig naken' :haha:
St_Andrew
quote:
Originally posted by Glorie
när får man börja snacka om bilderna, fråga frågor, kommentera och att fotografen får ge svar? Och när får man börja säga hur man röstat?

Om ingen har nått emot det, från nu typ? tävlingen slutar väl imorn iof?
Glorie
quote:
Originally posted by Laszlo
ju fler kategorier, desto färre deltagarantal...tycker vi ska försöka begränsa oss till 5-6 kategorier i nästa tävling...

mja jag håller inte riktigt med

jag tror bara lågt deltagarantal beror på att
(most likely)
1) folk orkar inte fota
2) folk glömmer bort att fota och glömmer hela tävlingen
(less likely)
3) det är färre som kollar Sweta än för ett år sen.. Det var ju en del som var med förra året som inte varit här på länge tex. å andra sidan ersätts ju gamlingar av nytt blod, men de kanske ännu inte lyckats upptäcka traditionstråden SWETA-fototävling?

jaja.. jag tycker det e bra med många kategorier. Dels är det kul, dels har man chans att ta nån bild liksom.. istället för om det bara vore ex. 3 kategorier. Ju fler kategorier, desto fler chanser att ta en bra bild. Iofs är ju kanske 12 stycken att ta i, men ändå.

Gate 42, :stongue: ypperlig idé, eller inte :p

quote:
Originally posted by Scul
ja lol hur får man en slaktoffer för sånt..

hoho
:stongue: :stongue: :stongue: slaktoffer? Var har du hittat det ordet Martijn? :p

nu till des Pudels Kern

Eftersnacket
-weeeeeeee! :cool:

Först skulle jag vilja säga (likt Mahir) till alla som röstade på nån av mina bilder

:haha:

Jag har fått några röster iaf, vilket känns bra :thepirate
Nu till mina frågor...

Den första till Kärlek (6): Vad är det för ett djur Martijn? :p har du ringt djurparken än eller? :D

Den andra till BNW (8) Hur tusan har du fått den vita bakgrunden? Ställde du kissen framför en vitvägg eller har du lekt mkt med kontrasterna?

Den tredje till Djur (4) Är snigeln placerad där eller vare nåt som du bara sprang på sådär lyckligt? Grymt jäla snygg bild ivf.

Den fjärde till Sommar (1): Var är den bilden tagen? Känns som jag verkligen vill åka dit och uppleva det där fina... Hade otroligt svårt att rösta i sommarkategorin. Det stod mellan bild 1, 7 och 8. :)

Nu till mina röster. jag gjorde 2 fina bilder av det :)

hejdå :crazy:
Aendy
First. Jag Gillade inte att det var så mycket kategorier, blev lite hämmad av det och valde till slut inte att delta i alla samt att vissa av mina bilder passade egentligen inte ens in i kategorierna för att jag blev så ställd över alla rubriker och helt enkelt glömde bort vad de handlade om (tex helikopterbilden över frihetsgudinnan).

Second. Det var väl sagolikt roliga, kanadensiska "Kids in the hall" som de körde "I squizze you (stavning)"
St_Andrew
quote:
Den fjärde till Sommar (1): Var är den bilden tagen? Känns som jag verkligen vill åka dit och uppleva det där fina...

Skanör utanför malmö ;)

För övrigt röstade du på 3 av mina bilder, wohooo! hehe

Barn, Abstrakt och Framtid :)

Måste oxå erkänna att det var min bild från den där flygplatsen i retro som du tyckte borde varit framtid :p

Hehe, hursom, ska skriva kommentarer sen oxå!
Glorie
quote:
Originally posted by Aendy
Second. Det var väl sagolikt roliga, kanadensiska "Kids in the hall" som de körde "I squizze you (stavning)"

aha, kanada.. och "Kids in the hall" tack. får leta upp det då.. minns att jag låg i soffan och skrattade till den där sketchen när den gick på SVT för ett antal år sen.. nu kanske jag inte alls tycker det e roligt.. ingen aning :p

just ja, jag glömde säga tack till generalerna i tävlingen som pillat med allt runt tävlingen, tagit emot bilderna, tillhandahållit webspace etc. Tårta till er, Shytrance och St_Andrew :D

haha.. ANdrew.. såg att du svarat nu oxå...

asså jag anade att det var din blå-rosa bild eftersom du skrev "fotografen till den tyckte att den passade i retro :p" haha... jaja, hade du haft den i framtid hade den LÄTT fått min röst där.. fast nu visade det ju sig att jag rösta på din ändå :p :wtf:

den blå-rosa e så snygg att jag skulle vilja ha den utprintad på ett stooooort fotopapper och rama in. Fix it, will you?
ScuL
har fortf. ingen aning :D
Glorie
quote:
Originally posted by ScuL
har fortf. ingen aning :D

meh! :stongue:

de första ord som slog mig var schakal eller lemur (för jag visste inte exakt hur de såg ut) men så googlade jag och kom snabbt fram till att vi kan utesluta dom två :p bara några tusen arter kvar då, alltid nåt :thepirate

St_Andrew
quote:
den blå-rosa e så snygg att jag skulle vilja ha den utprintad på ett stooooort fotopapper och rama in. Fix it, will you?

Haha, du kan få orginalbilden om du vill! =)

Kul att tävlingen uppskattas oxå :)
Glorie
ja tack, skicka gärna originalbilden

[email protected]

:crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Privacy Statement