|
Sweta Fototävling - Sommaren 2005 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
Jag ville bara informera er allihopa om att jag precis beställt ett Sigma 70-300mm f/4-5.6 APO Zoom Macro Super II

Får jag det inte innan fredag så blir jag galen - åker till Rumänien då. Förhoppningsvis hinner jag i alla fall ta ett eller två fina kort innan jag super bort gluggen :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Kategorier:
|
Den här kategorin är ju dödssvår! Jag känner inga barn...jag vet om ett fåtal, men det e inga jag träffar. Nu har jag funderat på allt från att ta kort på en ladugård till att simulera barnfotspår i sanden. För nån dag sen blev jag så less att jag smygtog på en unge i en lekpark, ngt som jag snabbt raderade. Jäla skit..nu kan jag inte delta i alla kategorier :(
15 dgr kvar förövrigt :crazy: (< |
|
|
| Pjox |
| Jag har facktiskt lyckats me att ta några foton som jag tror kan få vara me i tävlingen eller vad det nu är. Jag får bara setill att skicka bilderna till den som ska ha dom.. kanske ska kolla upp det också.. hmm :p |
|
|
| Funfrock |
| ser inte ut att bli mycket deltagande från min sida. kameran har mest legat hemma och samlat damm :( |
|
|
| Laszlo |
| jag ar hemma fran min semester forst andra september...hoppas det gar bra att jag skickar in mina bidrag da, annars far ni tyvarr kora utan mig :( |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Laszlo
jag ar hemma fran min semester forst andra september...hoppas det gar bra att jag skickar in mina bidrag da, annars far ni tyvarr kora utan mig :( |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
- Bilderna ska vara inskickade senast söndagen den 4e september klockan 18.00 (Bidragen skickas till [email protected]).
|
:p |
|
|
| ScuL |
| jag har gjort några feta bilder igår... får skicka in snart :) |
|
|
| Glorie |
hej hej
jag har ett litet delikat problem. 2 av mina bilder har jag beskurit en smula och när jag då gör bredden till 640 så blir inte höjden 480 utan typ 370 i nåt fall och lite mer i ett annat. Spelar det nån roll eller? Ska jag beskära om igen så storleken blir exakt 640 *480? Det står ju på första sidan att de måste vara exakt den storleken.
Jag har längtat till det här halva sommaren så jag hoppas ni för upp "the goods" snabbt så jag slipper vänta en vecka till :p
ska bli kul och se allas bilder.. jag hoppas få åtminstone en röst på nån bild :p även om mitt hopp inte är så högt :stongue: blev typ bara väldigt nöjd med en :thepirate |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
hej hej
jag har ett litet delikat problem. 2 av mina bilder har jag beskurit en smula och när jag då gör bredden till 640 så blir inte höjden 480 utan typ 370 i nåt fall och lite mer i ett annat. Spelar det nån roll eller? Ska jag beskära om igen så storleken blir exakt 640 *480? Det står ju på första sidan att de måste vara exakt den storleken.
Jag har längtat till det här halva sommaren så jag hoppas ni för upp "the goods" snabbt så jag slipper vänta en vecka till :p
ska bli kul och se allas bilder.. jag hoppas få åtminstone en röst på nån bild :p även om mitt hopp inte är så högt :stongue: blev typ bara väldigt nöjd med en :thepirate |
Neh asså menade största tillåtna storlek, så sålänge den inte överskrider det så e det ju lugnt :)
Men iaf, sista dagen imorn så skicka in allt gott folk :)
Glöm inte att skriva ditt nick heller! Vet liksom inte allas riktiga namn... hehe |
|
|
| Aendy |
| En liten grej bara, visst är det så att bilden ska vara tagen under sommaren, eller iaf i år eller? |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Aendy
En liten grej bara, visst är det så att bilden ska vara tagen under sommaren, eller iaf i år eller? |
Japp, typ från det datumet tävlingen starta. Inte petnoga antar jag, men iaf från sommaren! |
|
|
|
|