|
Sweta Fototävling - Sommaren 2005 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
*bump*
Kan vi göra denna tråden klibbig? |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
*bump*
Kan vi göra denna tråden klibbig? |
"aaaand we´re suckin... we´re suckin..." |
|
|
| SWE_TRANCE |
Istället för att snacka strunt..ut å ta kort med er nudå istället :tongue2
Utan kort ingen tävling..å jag vill se lite tävlingsbidrag ju! |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Istället för att snacka strunt..ut å ta kort med er nudå istället :tongue2
Utan kort ingen tävling..å jag vill se lite tävlingsbidrag ju! |
Jag var ute och fotade inatt (mellan 01-03) och fick ett gäng schyssta kort - tyvärr så passar de inte in i någon av kategorierna... :|
Typ denna blev jag nöjd med
 |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
hoppas du också deltar! :) |
klart jag ska :D ska lätt försöka mig på bidrag i varenda kategori...ser att ni dissat "Om mig-kategorin" som jag kom på sist :p inte uppskattad, haha.. nä men den var ju inte så lätt
man fick börja ta bilder nu va? ser nu att det kommer bli tuff konkurrens (syftar på Laszlos bild :p ) hehe
| quote: | Originally posted by Lazslo
glåååri - where the hell have you been? |
| quote: | Originally posted by Andrew
yeah glåååri, kom tillbaka! |
de e bara ni två samt Connector och Jeremy som kallar mig för de :toothless hehe nostalgi. förut diggade jag det inte..:p nu börjar det bli smått gullit. Hey you guys...nja jag har lämnat Sweta pga 80% personliga anledningar, 20% annat...typ :) kollar till er väldigt ofta såklart och nu e jag bara tvungen att posta i vissa få utvalda trådar :p kommer kanske tillbaka på allvar nån dag
glöm inte checka in audioscrobbler nu :crazy: |
|
|
| Funfrock |
Kom tillbaka Glorie, saknar dig här :)
Ska försöka få ihop lite bilder till tävlingen, måste bara köpa ett nytt SD-card. Har inte fått tummen ur att köpa nått efter att jag söp bort det gamla på marco v i malmö. |
|
|
| jofawe |
Jag tog detta under åskvädret som var här över ikväll.

HOPPAS verkligen att någon tar kort på månen ikväll, den har inte varit såhär nära jorden på 18 år.. Hade gjort det om det inte varit så mycket moln här över växjö! :whip: |
|
|
| St_Andrew |
| asså avslöja inte bilderna innan om ni ska skicka in dom dvs :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Jag var ute och fotade inatt (mellan 01-03) och fick ett gäng schyssta kort - tyvärr så passar de inte in i någon av kategorierna... :|
Typ denna blev jag nöjd med
|
Men tjena... inte lätt att bräcka sånna där bilder...
Jaja... ska ställa upp iaf för den goda sakens skull... får se om man man va med i alla kategorier, måste hinna njuta av sommaren en liten stund iaf. :D |
|
|
| Glorie |
det e väldigt svårt med kategorierna: framtid och retro :(
sen har jag ett i mitt tycke mkt bra förslag till lekledarna. kan ni inte göra så att man kan vinna varje kategori för sig...typ: Person A vinner kategorin "Porträtt" och Person B vinner Svart/vit och sen att en kan vinna för bästa bildserie! precis som laszlo vann hela sist. Bra idé va? Jag tycker verkligen vi/ni ska ha det så ivf. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Glorie
det e väldigt svårt med kategorierna: framtid och retro :(
sen har jag ett i mitt tycke mkt bra förslag till lekledarna. kan ni inte göra så att man kan vinna varje kategori för sig...typ: Person A vinner kategorin "Porträtt" och Person B vinner Svart/vit och sen att en kan vinna för bästa bildserie! precis som laszlo vann hela sist. Bra idé va? Jag tycker verkligen vi/ni ska ha det så ivf. |
jo, det var väl så vi körde senast och vi kom väl fram till att det funkade bra så vi kör väl på på samma spår i år igen.... |
|
|
| Glorie |
| ojdå det hade jag förträngt (fastän jag höll i tävlingen) som så mkt annat |
|
|
|
|