|
Tiësto maakt Eredivisie ch00n
|
View this Thread in Original format
| jp |
Dj Tiësto zal voortaan aan alle uitzendingen van het eredivisie-voetbal vooraf gaan. De muziek zal ook door de stadions schallen voor de wedstrijd. De tune werd gisterenmiddag ten horen gebracht op een bijeenkomst met de nieuwe sponsors van de eredivisie. De muziek moet eenzelfde effect hebben als de tune van de Champions League.
In het nieuwe seizoen zullen spelers ook allemaal met herkenbare badges op de mouw spelen. Daarop staat het logo van de eredivisie en de naam van een goed doel. De kampioen zal als enige met een gouden uitvoering van de badge spelen.
Bron: Algemeen Dagblad
:eek: |
|
|
| basd |
| ** Insert obligaat "leuk voor hem hoor, heel leuk"-statement ** |
|
|
| ZZandirt |
fekkin'hell.... ik zie het al voor me: "en dan nu de DJ Tiësto-eredivisie"
klinkt nog rottiger dan dat Holland casino Eredivisie....
Volgend seizoen Helmut Lotti?? |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik al de studiosport choon missen op zondagavond voordat het voetbal begint..... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik zal de studiosport choon missen op zondagavond voordat het voetbal begint..... |
Keer twee.
En verder dat Tiesto het doet: het zal wel. Het gaat om het voetbal. |
|
|
| ahp2002 |
| Jan Joost van Gangelen en Wilfred Genee zijn inmiddels benaderd door drie verschillende l33t mp3 groepen voor een full 320 kb/s rip van de track |
|
|
| Asperge |
| Leuk voor hem, the sky is the limit zullen we maar zeggen:D |
|
|
| Freezel |
| Wanneer zal Tosti de tune van GTST van een nieuw jasje voorzien? :rolleyes: |
|
|
| Chicane |
Makkelijk altijd dat Tiesto bashen omdat 'ie beroemd en famous is... als er Jean stond had ik er begrip voor, dat dan weer wel ;)
Vind het een goed idee en gaaf voor Tieske dat hij nog altijd mensen weet aan te spreken ongeacht leeftijd en muziekale voorkeur. |
|
|
| yahoo |
Wat een meningen al voor het nummer gehoord te hebben...
Ik wacht gewoon lekker af :D |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by yahoo
Wat een meningen al voor het nummer gehoord te hebben...
Ik wacht gewoon lekker af :D |
Ach het is nu in Nederland nou eenmaal de gewoonte succesvolle mensen af te zeiken (Tiesto, topmanagers etc...), pure jaloezie;) |
|
|
| Muppy |
ik ga steeds meer een hekel krijgen aan de tiesto-hype...
ik las laatst trouwens een uitspraak van jules deelder in de mtro (rotterdam editie):
'Ze gooien er een beat onder en hoor eens! DJ Tiesto!' |
|
|
|
|