return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Tiësto maakt Eredivisie ch00n (pg. 4)
View this Thread in Original format
kutvolkots
Mag ik mijn masturbatieverslaving niet goed praten?


Ik weet het. Het heeft me, ik kom niet meer los, iedere week wel een keertje.
Cosmic
quote:
Originally posted by kutvolkots
Was de champions league niet door Orange Studios AKA The Rush gemaakt?


Laten ze dat nummer eens in nieuw jasje steken, heeft best potentie imo. Beetje a la Adagio For Strings
kutvolkots
Ik zou dat graag als trance break zien, ik denk scherpe techtrance intro of zo, zo iets als de signal mix van first strike, dan die melodie gewoon te horen zoals ie daar is, daarna nog een veel dramatischere melodie met gregorians en daarna die techtrance weer maar dan met die gregorians er over heen. Zou heerlijk zijn.
Stephan B
Ik vind het allemaal maar redelijk kansloos :o

Zoals ik laastst ergens las...Tiesto: eerst entertainment, daarna pas de muziek :rolleyes:
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Stephan B
Ik vind het allemaal maar redelijk kansloos :o

Zoals ik laastst ergens las...Tiesto: eerst entertainment, daarna pas de muziek :rolleyes:


Lekker makkelijk geld verdienen toch? Denk dat veel mensen het hem wel na zouden willen doen...
ZZandirt
ik mag toch hopen dat ie het niet voor het geld doet....
kutvolkots
Even met mijn superieuren overleggen.

Ja, dat mag je. Zinloosheid is toegstaan.
Ben_Lei
Zoiets hoef je niet eens voor het geld te doen. ALs iemand JOUW vraagt de studio-sport tune te maken zeg JIJ toch ook geen nee?! :o

Ik zou het nog voor gratis doen! Ohnee wacht, tis Tiësto, hij doet alls alleen maar om het geld omdat ie nr1 van de wereld is...:o
kutvolkots
Ik zou nee zeggen met een grote hele fakee smile op mijn beeldschone gelaat voor de reden dat ze tijs voor mij vroegen.
Mindphaser
Ik denk dat je Tiesto niet meer als 1 persoon zou moeten beoordelen, wat veel mensen dus wel doen.
Aangezien je zijn commerciele kant hebt en de avonden dat ie gewoon heerlijk staat te draaien.

Eerlijk gezegd, al de commerciele activiteiten storen me niet zo..
Als ik een plaatje van hem opzet dan denk ik echt niet aan al die dingen die ie doet om meer geld te verdienen maar zit ik gewoon te genieten van zijn plaatjes.

Keldana
any soundpieces available in the www ???
Roger
what's next?

goede tijden, tiesto tijden

krijgt ie dadelijk een eigen radiozender waar de hele dag tracks met zijn naar erop gedraaid worden

straks krijg je op de publieke zenders ipv nos sport journaal: nos tiesto party journaal



ik verheug me op de toekomst:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement