|
Tiësto maakt Eredivisie ch00n (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| BaRTeZ |
| BTW, krijgen we dit nu als openingstune voor het nieuwe voetbalprogramma op Talpa OF is het een soort intro, net zoals we die hadden voor het Eredivisievoetbal afgelopen 1 of 2 seizoenen? (dat korte fragmentje, met daarin wat beelden van de eredivisie, vd vaart met dat hakdoelpunt en de kampioensploeg) |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
BTW, krijgen we dit nu als openingstune voor het nieuwe voetbalprogramma op Talpa OF is het een soort intro, net zoals we die hadden voor het Eredivisievoetbal afgelopen 1 of 2 seizoenen? (dat korte fragmentje, met daarin wat beelden van de eredivisie, vd vaart met dat hakdoelpunt en de kampioensploeg) |
Het is een hymne net zoals men ook in het stadion bij de Sjempions Liek wedstrijden spelen. |
|
|
| ZZandirt |
dr. snuggles doet zijn naam eer aan.... hij begrijpt de essentie...
wat gebeurt er met onbevooroordeeld becommentariseren, als je weet dat je baas aandelen ajax heeft....
en ik kan je nu al garanderen dat, juist voor de climax, ff een blokkie commercie de voetbalminnende huiskamers ingeslingerd wordt...
zo wordt je wel gedwongen om canal+ (of whatever) te nemen... het begint er al aardig op te lijken dat ze onder één hoedje spelen..."versjteer jij de eredivisie met talpa, dan verkopen wij meer abbo's," aldus Jansma tegen de Mol:stongue: :haha: :stongue: :conf: |
|
|
| TranceFool |
| waar maakt iedereen zich in vredesnaam druk om..... |
|
|
| New Wave |
 |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
bij de Sjempions Liek wedstrijden spelen. |
Jambek Liek??:haha: :haha: |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | | De muziek moet eenzelfde effect hebben als de tune van de Champions League. |
oeiii, geyl :eek: :stongue: |
|
|
| kutvolkots |
Was de champions league niet door Orange Studios AKA The Rush gemaakt?
Normaal zou ik deze kans misbruiken om Tiësto af te zeiken.
Maar het boeit me geen ruk want ik kijk geen voetbal. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by kutvolkots
Maar het boeit me geen ruk want ik kijk geen voetbal. |
Ik heb zo het idee dat rukken je wel boeit... |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Ik heb zo het idee dat rukken je wel boeit... |
en jp hep mensenkennis.... |
|
|
| kutvolkots |
| Jamaar.. als rukken niet zou boeien zouden mensen zomaar los kunnen komen als ze dat deden en allemaal van die staafjes in red alert stand op straat is ook niet zo gunstig. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by kutvolkots
Jamaar.. als rukken niet zou boeien zouden mensen zomaar los kunnen komen als ze dat deden en allemaal van die staafjes in red alert stand op straat is ook niet zo gunstig. |
met het risico in herhaling te vallen....: JP hèp mensenkennissss:D |
|
|
|
|