return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Tiësto maakt Eredivisie ch00n (pg. 2)
View this Thread in Original format
ZZandirt
het hele hype gebeuren is ook juist datgene wat mij tegenstaat... maar dat is met alle muzikanten zo... (en niet alleen dj's)
zegt overigens ook niets over tiësto (muziek noch persoon) maar meer over de scene.... :whip:
(laten we wel zijn...: toen de Chili Peppers nog met een ouwe chevy-van langs achterafpodia toerden, waren ze een tikkie... tja ....echter?? )

maar om nou met een populaire DJ het voetbalpubliek op te zwepen (of kalm te houwuh...) dat gaat mij boven me pet...

(kwor oud, lees ik....!)

:haha: :haha:
Ultravibe!
quote:
Originally posted by Muppy

ik las laatst trouwens een uitspraak van jules deelder in de mtro (rotterdam editie):
'Ze gooien er een beat onder en hoor eens! DJ Tiesto!'


Haha, niet gelezen, maar je hoort het hem zeggen!:D :D
HardKiller
quote:
Originally posted by ZZandirt
fekkin'hell.... ik zie het al voor me: "en dan nu de DJ Tiësto-eredivisie"



:haha:
AversusZ
zucht, gaat toch wel allemaal beetje te ver nu
Chicane
Waar heb je moeite mee dan? Doet het jou pijn dat iemand anders succes heeft? Die NOS-SS tune komt menig iemand na 30 jaar ook wel zn strot uit nu, hetzelfde met Tiesto zn tune over een aantal maanden/jaar. Had Jan Vayne die tune gemaakt hadden minder mensen hier lopen emmeren, maar omdat er Tiesto staat gaat de Bash-knop naar "Ludicrouse Speed" en hoppa.. niks is goed wat Tiesto maakt, doet en presteerd :)
AversusZ
quote:
Originally posted by Chicane
Waar heb je moeite mee dan? Doet het jou pijn dat iemand anders succes heeft? Die NOS-SS tune komt menig iemand na 30 jaar ook wel zn strot uit nu, hetzelfde met Tiesto zn tune over een aantal maanden/jaar. Had Jan Vayne die tune gemaakt hadden minder mensen hier lopen emmeren, maar omdat er Tiesto staat gaat de Bash-knop naar "Ludicrouse Speed" en hoppa.. niks is goed wat Tiesto maakt, doet en presteerd :)


Ben juist een grote supporter van hem (waarom zou ik anders een tiesto avatar hebben :toothless). Ik vind alleen die hele hype van de laatste tijd met dat wassenbeeld, gedoe rond die pete tong film etc en nu dit helemaal niks. De naam tiesto is nu merk geworden. Zie hem liever meer in de achtergrond zijn ding doen.
jp
Elke zich serieus nemende danceliefhebber zet zich hier tegen af.

Wat er ooit in Nederland met gabber gebeurde gaat nu met trance gebeuren. Iedereen keert zich af van de commercie en zoekt een andere muziekstijl (techno, hardhouse whatever).

Tiesto is de Paul Elstak van de trance :o
BaRTeZ
quote:
Originally posted by Chicane
Waar heb je moeite mee dan? Doet het jou pijn dat iemand anders succes heeft? Die NOS-SS tune komt menig iemand na 30 jaar ook wel zn strot uit nu, hetzelfde met Tiesto zn tune over een aantal maanden/jaar. Had Jan Vayne die tune gemaakt hadden minder mensen hier lopen emmeren, maar omdat er Tiesto staat gaat de Bash-knop naar "Ludicrouse Speed" en hoppa.. niks is goed wat Tiesto maakt, doet en presteerd :)


Haha weer een standaard 'ben je jaloers?' blabla en de hele riedel reactie.

Elke keer als Tiesto iets bereikt, zoals het spelen op de Olympische Spelen, een standbeeld in Madame Tussaud, een filmrol of nu de Tune van het voetbal zijn er mensen die er niet blij mee zijn en daar commentaar op hebben. Waarop vervolgens weer de discussie uitbreekt met argumenten als 'je bent zeker jaloers?', 'wat boeit jou dat nou?', 'laat die vent van zijn succes genieten' en 'ja, zou jij dat niet doen dan?'

Ik ben het eens met AversusZ dat de hele Tiesto hype nu wel te grote proporties aanneemt. Er begint een overkill aan Tiesto te komen en dat is voor hem misschien nu wel leuk (€€€€$$$$$$), maar over een tijdje is er weer een nieuwe hype en kan ie het schudden. Dan hoeven de 'meelopers' niks meer van hem en zijn oldskool fans voelen zich ook 'bedrogen'.

Alles wat tegenwoordig ook maar iets van BOOM BOOM BOOM heeft is gelijk van Tiesto (vraag het je eigen pa of ma maar) en dat kan 'm nog wel eens gaan opbreken.
(Maar goed, die gast heeft dan zoveel doekoes dat ie 231 kan worden en dan nog geld in zijn Pennie Rekening spaarpot heeft) (die vette waar het kleingeld zo naar het juiste gat rolt)
MaGiK54
quote:
Originally posted by BaRTeZ


(Maar goed, die gast heeft dan zoveel doekoes dat ie 231 kan worden en dan nog geld in zijn Pennie Rekening spaarpot heeft) (die vette waar het kleingeld zo naar het juiste gat rolt)



Die waren vet he, als kind was dat teh roxxor........:tongue2 :tongue2 :tongue2
Ding Chavez
quote:
Originally posted by MaGiK54
Die waren vet he, als kind was dat teh roxxor........:tongue2 :tongue2 :tongue2


Was ook altijd de kunst om je dubbeltje in het gat voor de rijksdaalder te krijgen :toothless

Creamfields23
quote:
Originally posted by jp

Tiesto is de Paul Elstak van de trance :o


True alleen tiesto heeft zijn geld niet in een gouden plaatjes draaierhanger gestoken, want deze was mee zijn verdiensten niet mee te sleuren geweest.
SnuggLe
quote:
Originally posted by yahoo
Wat een meningen al voor het nummer gehoord te hebben...

Ik wacht gewoon lekker af :D


Dit commentaar gaat nergens over.
Het gaat totaal NIET om dat hele nummer. Dat kan niemand hier volgensmij schelen. HEt gaat er om dat Tiesto die tune doet. Wat een resultaat zal zijn zal mij een worst wezen. Die oude tune is sentiment. Om 7 uur met je bord op je schoot.....standaard. Lekker voetbal om 19:00 uur, daar bleef je voor thuis. Die vertrouwde stemmen, de goede wedstrijden.

En nu gaat het naar Talpa, of Tien, of hoe het ook heet. De commercie heeft zijn greep er steeds meer op. Nu doet Tiesto al het openingsnummer/tune: wat maakt dat uit?! Al maakt de Josti band het, het leidt de aandacht af war het om gaat: voetbal!!!!! Dat is het enige! En dat dat goed gebracht wordt. Whats next, half time show met Tiesto en weet ik veel wat? Productplacement, oftewel een voetballer die stopt en zegt "Pepsi Cola is the best!".

Voetbal is en blijft voetbal, en daar blijft het ook om gaan. Niet dat Tiesto dat doet. Mijn kritiek gaat dan ook niet over Tiesto, maar over het feit dat die tune zo aangepast moet worden, en dat dat een of andere DJ moet doen. Dat ze daar zoveel rukbaarheid aan geven. Het leidt af, van de hoofdzaak. Laat ze maar geld besteden aan een goede invulling van het programma zelf.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement