|
Strike 1 - The Seduction - 22-10-2005 Brabanthallen 'S-Hertogenbosch
|
View this Thread in Original format
| tango |

Ik hoorde net van dit feest en UDC gaat het nogmaals proberen na de geflopte versie in de kuip.
Maar dit keer lijkt het meer een feest te worden voor de 'hardere' stijlen:
Techno - Hardtrance - Hardstyle - Hardcore
Tickets voor deze versie zijn 29 euro en het duurt van 21.00 tot 07.00...line up volgt nog.
http://www.strike1.nl/
Ben benieuwd of er wel techno mensjes op af komen als je de overige zalen ziet.... |
|
|
| New Wave |
ah jezus....wat een troep.
Zullen wel weer Amok, Remus, Vincent de Wit, Frank Kvitta, PET Duo, Sven Wittekind en Vin-iLL komen. |
|
|
| franzelare |
| gaan ze het nog een keer laten floppen :/ |
|
|
| Roger |
zal ook wel weer het standaard bosche publiek op af komen..
"ej kut dr is eindelijk weer een fuif in de buurt! Ja man kei vet! Hannie sjaan en bob gaan ook mee:crazy: " |
|
|
| jp |
| Weer een Impulz indoor onder een andere naam. En Dance Valley Indoor was al het slechtste feest ooit. Bah. Niet doen hoor. |
|
|
| Roger |
| maar bij dance valley was er teminste nog progressive:p wel met een frietgeurtje:clown: het publiek is echt afgrijselijk daar! helemaal als het alleen voor de hardere stijlen is verwacht ik |
|
|
| Asperge |
| 29 euro is daarentegen niet duur... |
|
|
| jp |
De vorige Struik 1 kostte 45 Euro
Gelukkig snappen ze wel dat tegenwoordig niemand zich dat meer kan veroorloven |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Roger
zal ook wel weer het standaard bosche publiek op af komen..
"ej kut dr is eindelijk weer een fuif in de buurt! Ja man kei vet! Hannie sjaan en bob gaan ook mee:crazy: " |
ach joh, bossche publiek is ook leuk joh. Impulz 2001 was toen echt geinig: halve tent verkleed net of het carnaval was en iedereen helemaal los bij de HQ :stongue: :haha: Mooi tijden.
Afgelopen Dance Valley Indoor was best te pruimen, je moet ook feesten JP een niet constant fototjes maken. :p |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by basvh
Afgelopen Dance Valley Indoor was best te pruimen, je moet ook feesten JP een niet constant fototjes maken. :p |
Ik had niets eens m'n eigen camera bij me en genoeg verdovende middelen om uren lang van het testbeeld te kunnen genieten. Kun je nagaan hoe slecht dat feest was: Gielen en Jean waren by far de beste dj's :( :( :(
Oh well :tongue2 |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by jp
Ik had niets eens m'n eigen camera bij me en genoeg verdovende middelen om uren lang van het testbeeld te kunnen genieten. Kun je nagaan hoe slecht dat feest was: Gielen en Jean waren by far de beste dj's :( :( :(
Oh well :tongue2 |
Pik je hebt me bij de Progressive area (tijdens sander als ik me niet vergis) nog op de foto gezet. Hoe kan je dan je camera niet bij hebben gehad? |
|
|
| jp |
| Die was van een GTA volgens mij |
|
|
|
|