return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Strike 1 - The Seduction - 22-10-2005 Brabanthallen 'S-Hertogenbosch
View this Thread in Original format
tango


Ik hoorde net van dit feest en UDC gaat het nogmaals proberen na de geflopte versie in de kuip.

Maar dit keer lijkt het meer een feest te worden voor de 'hardere' stijlen:

Techno - Hardtrance - Hardstyle - Hardcore

Tickets voor deze versie zijn 29 euro en het duurt van 21.00 tot 07.00...line up volgt nog.

http://www.strike1.nl/

Ben benieuwd of er wel techno mensjes op af komen als je de overige zalen ziet....
New Wave
ah jezus....wat een troep.

Zullen wel weer Amok, Remus, Vincent de Wit, Frank Kvitta, PET Duo, Sven Wittekind en Vin-iLL komen.
franzelare
gaan ze het nog een keer laten floppen :/
Roger
zal ook wel weer het standaard bosche publiek op af komen..

"ej kut dr is eindelijk weer een fuif in de buurt! Ja man kei vet! Hannie sjaan en bob gaan ook mee:crazy: "
jp
Weer een Impulz indoor onder een andere naam. En Dance Valley Indoor was al het slechtste feest ooit. Bah. Niet doen hoor.
Roger
maar bij dance valley was er teminste nog progressive:p wel met een frietgeurtje:clown: het publiek is echt afgrijselijk daar! helemaal als het alleen voor de hardere stijlen is verwacht ik
Asperge
29 euro is daarentegen niet duur...
jp
De vorige Struik 1 kostte 45 Euro

Gelukkig snappen ze wel dat tegenwoordig niemand zich dat meer kan veroorloven
basvh
quote:
Originally posted by Roger
zal ook wel weer het standaard bosche publiek op af komen..

"ej kut dr is eindelijk weer een fuif in de buurt! Ja man kei vet! Hannie sjaan en bob gaan ook mee:crazy: "


ach joh, bossche publiek is ook leuk joh. Impulz 2001 was toen echt geinig: halve tent verkleed net of het carnaval was en iedereen helemaal los bij de HQ :stongue: :haha: Mooi tijden.

Afgelopen Dance Valley Indoor was best te pruimen, je moet ook feesten JP een niet constant fototjes maken. :p
jp
quote:
Originally posted by basvh
Afgelopen Dance Valley Indoor was best te pruimen, je moet ook feesten JP een niet constant fototjes maken. :p


Ik had niets eens m'n eigen camera bij me en genoeg verdovende middelen om uren lang van het testbeeld te kunnen genieten. Kun je nagaan hoe slecht dat feest was: Gielen en Jean waren by far de beste dj's :( :( :(


Oh well :tongue2

basvh
quote:
Originally posted by jp
Ik had niets eens m'n eigen camera bij me en genoeg verdovende middelen om uren lang van het testbeeld te kunnen genieten. Kun je nagaan hoe slecht dat feest was: Gielen en Jean waren by far de beste dj's :( :( :(


Oh well :tongue2


Pik je hebt me bij de Progressive area (tijdens sander als ik me niet vergis) nog op de foto gezet. Hoe kan je dan je camera niet bij hebben gehad?
jp
Die was van een GTA volgens mij
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement