return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Whuh tiesto 9 uur in de HMH !!!!!!
View this Thread in Original format
magrec
JAAA SERIEUS DUTCH DIMENSION TIESTO 9 hours SOLO!!!!!
http://www.dutch-dimension.nl/

phat phat phat........
Optimus Trance
damn.... klinkt goed!:D

jammer dat op die dag me moeder jarig is....
Little Theseus
w00t! Phat man!
Montana en dikke Cor zijn er ook, in area 2!
Kicke datum btw, 02-02-02!!
magrec
quote:
Originally posted by Little Theseus
w00t! Phat man!
Montana en dikke Cor zijn er ook, in area 2!
Kicke datum btw, 02-02-02!!


ROYAL party :D
Blik
quote:
Originally posted by Optimus Trance
damn.... klinkt goed!:D

jammer dat op die dag me moeder jarig is....


oh, de mijne gaat trouwen die dag :p lol

dan is een vriend van mij jarig (vet verjaardagscadeau eigenlijk zeg)
basvh
9 uur, dat kan toch zo maar niet, ik ga de arbo opbellen want dit kan niet in een verzorgings staat als nederland
Raymond
Koopt Zaterdag meteen een kaartje =]
Tering zeg 9 uur lang TIESTO en MONTANA en COR FIJNEGOZER........
Nou Ik zie jullie daar wel!!!!!!!!!
WHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTT
Helemaal LOSSSSSSSSSSSSSSSSS


*Kan het niet geloven*
tango
OMG!

ik kon en kan het niet geloven! ik ga ook meteen kaarten halen denk ik....

dat wordt een hel van een partyyyyyyyyyyyyy

grtz,
TNG
Blik
quote:
Originally posted by basvh
9 uur, dat kan toch zo maar niet, ik ga de arbo opbellen want dit kan niet in een verzorgings staat als nederland


hahaha lol dat is 8 uur werken en 1 uur overwerk basvh, mag gewoon hoor :p, en dat nog tegen toeslag omdat het nachtwerk is :D
basvh
zker een vet feestje word het, maar in februari zijn nu al 5 vette dingen dus dat wordt keuzes maken want alles gaat niet.
die 5 dingen zijn:
16 feb impulz
16 feb trance energy
2 feb dutch dimision
2 feb carnavals feest
9-12 feb carnaval

dus dat word keuzes maken

Oh ja magrec op impulz zag ik allemaal van die gasten met nederlands eftal shirtjes aan en vaasen achterop, ken jij die?

Henkie_henk
haha beetje niet pilleslikker zal dit moeilijk trekke??

wel bruut ja.. en dit feesje is goe te regele..

woei
Miss Proximus
quote:
Originally posted by magrec
JAAA SERIEUS DUTCH DIMENSION TIESTO 9 hours SOLO!!!!!
http://www.dutch-dimension.nl/

phat phat phat........


yo wat een hell :) 9 uur tiesto vind ik ongeveer 8 uur en 3 kwartier te lang......maar voor degenen die gaan: have fun! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement