|
Whuh tiesto 9 uur in de HMH !!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOO
Wat een GRUWELIJK vet bericht zeg.
Toch nog steeds mijn FAVO DJ en dan ook nog is in mijn FAVO LOCATIE!!!!! :D:D:D:D En dan nog is een set van 9 uur. :D:D:D
/me kijkt VET BLIJ :D:D
Februari kan nu al niet meer stuk!!!
Tot nu toe:
02-02 DD
16-02 TE
23-02 Teqnology
29-02 HQ
:D |
|
|
| mido |
Nou ik ben denk ook maar van de party! Want ik had alleen nog maar TE die maand! ff kaartjes regelen en dan is het zeker dat ik er ook ben!
JoeHoe! |
|
|
| Yarnie |
| te gruwelijk.....dit wordt echt een vette party..k ben r dan ook zeker bij...zaterdag gelijk kaarten halen..tenminste als k optijd wakker ben want vrijdag is awakenings:D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Remy D
29-02 HQ
|
Wat een dooie ben ik feb heeft maar 28 dagen. Dus dan word het 22 feb. :D |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Remy D
Tot nu toe:
02-02 DD
16-02 TE
23-02 Teqnology
29-02 HQ
|
Ik hoop dat je nog leeft op 1 maart Remy:D:D:p |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by basvh
Oh ja magrec op impulz zag ik allemaal van die gasten met nederlands eftal shirtjes aan en vaasen achterop, ken jij die? |
kennen is een groot woord maar ik weet wel wie ze zijn ze lopen echt op elk feest rond met die shirtjes. |
|
|
| Rudy |
WOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, 9 ing uur TIESTOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! Jammer dat ik dan alleen in UK ben, maar kom ik wel terug voor een weekend! Vorig jaar ben ik ook naar DD gegaan, was echt een top party! Ik vind dat q-dance veel betere lineups heeft dan ID$T! En ja, ik weet dat het een dochterorganisatie is van ID$T Niet zo vaag, gewoon to the point! Misschien is dat precies wat ID$T wil! Het commerciele publiek trekken voor hun feesten, en de liefhebbers de q-dance parties geven!
Ben hier redelijk hard bij :D:D:D!!
Wordt trouwens wel leuk om die 9 uur lange set te gaan downen :D met mijn casema verbinding! Dat is dus 540 mins! Neem aan dat elke plaat ongeveer 5 mins duur, zijn dat dus 108 platen! WIE GAAT DIE SET ID'en!! |
|
|
| magrec |
euh volgens mij heeft q-dance hier niks mee te maken hoor.
tis van mojo... |
|
|
| Ding Chavez |
Idd, en iedere plaat duurt ook nie 5 minuten :D
Mar wel ULTRAvet, ik ben erbij.
GreetZ, DC
PS Hoe weet je dat kaarten zaterdag al te koop zijn? Moet ik er wel gelijk ben zijn dan... |
|
|
| Partyhardy! |
| Echt een super vet bericht zeg! thanks magrec! dit maakt mijn dag echt helemaal goed! ik kon ook mijn ogen echt niet geloven toen ik dat las! 9 uur! :D Whoei! echt heerlijk! :) |
|
|
| John |
Leuk dat jullie allemaal gaan joh...
maar ik heb GODVERDOMEEEE TENTAMENS GRRRRR :whip: :mad: :( :sadgreen:
oke niet op zaterdag 2 feb..maar tis wel precies het weekend tussen mn 2 tentamenweken...
gelukkig wel naar Trance Energy en dan op wintersport :)
mzzzls |
|
|
| Raymond |
| Ik heb 4 kaartjes :P Maarre het laatste kaartje was nummer 3743 van de 5000 dus de gene die willen moeten wel nu vandaag ze gaan halen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anders is het maandag alweer uitverkocht (Vindt je het gek met zo'n Line-Up) |
|
|
|
|