|
Whuh tiesto 9 uur in de HMH !!!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Rudy |
HUH, volgens mij ben ik helemaal in de war...........:D:D:D! Ik dacht dat Q-dance vorig jaar DD had georganiseerd! Hmmm, ik ben duidelijk van binnen aant aftakelen!
En BTW over dat elke plaat 5 mins duurt, ik zei nog NEEM AAN, dus dat betekent als een soort van gemiddelde! BOEIUH WTF! Loop weer me tijd te verdoen! :clown:
Laterz |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Rudy
Hmmm, ik ben duidelijk van binnen aant aftakelen! |
Niet zoveel slikken jongen:D:D:D |
|
|
| Ding Chavez |
Rudy je heb gelijk, ik ben een miereneukertje :D
Btw, ik heb me kaarten binnen. Als je ze nog wil halen zou ik opschieten, vanmorgen om 12:00 had ik kaartje no 3720 van de 5000....
GreetZ, DC |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Niet zoveel slikken jongen:D:D:D |
Nee, ik heb over Alcohol! :D:D! Als je 50% van de tijd lam bent is dat niet heel relext! Kan je wat minder goed nadenken :D:D:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Na gister (Tiesto - Solo @ Kremlin) ga ik 100% zeker daar naartoe. Het is gewoon te mooi voor woorden. Ik overdrijf nie. Het was echt MEGA MEAG MEGA VET!!!! |
|
|
| Muppet |
vraagje...Hoe duur is zo'n kaartje?????????
Wil ik ff weten want dat wordt waarschijnlijk een kerstcadeau voor m'n zus(is fan van tiesto alleen is er nog nooit bijgeweest, leuke manier om hem te leren kennen:):):))
Greetz Muppet |
|
|
| Little Theseus |
Het gaat je dan 30 euro/66 piek kosten (ex fee).
Valt me nog mee eigenlijk die prijs, maarja tis geen id&t feest, dat scheelt :)
Als mijn zus me zo'n kaartje kado zou doen? Beste kado wat er is! |
|
|
| Ding Chavez |
Zo te zien gaan, of hebben de intentie om te gaan ;), er alweer een aantal. Tegen die tijd weer een meetinkje opzetten, kheb nog steeds een hoop van jullie nie gezien :D
GreetZ, DC |
|
|
| Partyhardy! |
| Ik heb net ook kaartjes gehaald! :D :) en ik heb gevraagd aan die vent of er nog veel kaarten waren en hij vertelde dat "de letters nog in het groen stonden" wat inhoud dat er nog minstens 500 kaarten zijn. ;) Dus Tiėstooo, here we come! :D :cool: :) |
|
|
| Muppet |
Ben ook aanwezig:):):):):)....eerste keer trance feest:):):):):) heb er zin in!!!!!!! wordt ook is tijd dat ik een paar van jullie ga zien...
Greetz Muppet |
|
|
| Remy D |
| Het is voorlopig echt nog niet uitverkocht, de meeste mensen houden zich eerst bezig met Innercity. |
|
|
|
|