|
Whuh tiesto 9 uur in de HMH !!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
damn.... klinkt goed!:D
jammer dat op die dag me moeder jarig is.... |
|
|
| Little Theseus |
w00t! Phat man!
Montana en dikke Cor zijn er ook, in area 2!
Kicke datum btw, 02-02-02!! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
w00t! Phat man!
Montana en dikke Cor zijn er ook, in area 2!
Kicke datum btw, 02-02-02!! |
ROYAL party :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
damn.... klinkt goed!:D
jammer dat op die dag me moeder jarig is.... |
oh, de mijne gaat trouwen die dag :p lol
dan is een vriend van mij jarig (vet verjaardagscadeau eigenlijk zeg) |
|
|
| basvh |
| 9 uur, dat kan toch zo maar niet, ik ga de arbo opbellen want dit kan niet in een verzorgings staat als nederland |
|
|
| Raymond |
Koopt Zaterdag meteen een kaartje =]
Tering zeg 9 uur lang TIESTO en MONTANA en COR FIJNEGOZER........
Nou Ik zie jullie daar wel!!!!!!!!!
WHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTT
Helemaal LOSSSSSSSSSSSSSSSSS
*Kan het niet geloven* |
|
|
| tango |
OMG!
ik kon en kan het niet geloven! ik ga ook meteen kaarten halen denk ik....
dat wordt een hel van een partyyyyyyyyyyyyy
grtz,
TNG |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by basvh
9 uur, dat kan toch zo maar niet, ik ga de arbo opbellen want dit kan niet in een verzorgings staat als nederland |
hahaha lol dat is 8 uur werken en 1 uur overwerk basvh, mag gewoon hoor :p, en dat nog tegen toeslag omdat het nachtwerk is :D |
|
|
| basvh |
zker een vet feestje word het, maar in februari zijn nu al 5 vette dingen dus dat wordt keuzes maken want alles gaat niet.
die 5 dingen zijn:
16 feb impulz
16 feb trance energy
2 feb dutch dimision
2 feb carnavals feest
9-12 feb carnaval
dus dat word keuzes maken
Oh ja magrec op impulz zag ik allemaal van die gasten met nederlands eftal shirtjes aan en vaasen achterop, ken jij die? |
|
|
| Henkie_henk |
haha beetje niet pilleslikker zal dit moeilijk trekke??
wel bruut ja.. en dit feesje is goe te regele..
woei |
|
|
| Miss Proximus |
yo wat een hell :) 9 uur tiesto vind ik ongeveer 8 uur en 3 kwartier te lang......maar voor degenen die gaan: have fun! :) |
|
|
|
|