return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 [2] 3 4 5 
THT Events Presenterer: Voyage @ Dovrehallen (Storgt 22/Oslo) Lørdag 3. September (pg. 2)
View this Thread in Original format
djchem
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Hvordan blir så dette for deg musikalsk Chem? Du befinner deg jo her på sett og vis i UK hard house/hard trance-land, og jeg innbiller meg at det ikke er helt din bag?


Skal gå fint det :) Flere på plakaten som ligger litt i samme gate som meg. Bag'er vel primært trance i det harde tyske sjiktet. Alt fra acidtung, techy, funky og skitten hardtrance til mer bola og småharry tunnel-clubtrance. :whip: Vi får se :)
dj_alfi
quote:
Originally posted by djchem
Skal gå fint det :) Flere på plakaten som ligger litt i samme gate som meg. Bag'er vel primært trance i det harde tyske sjiktet. Alt fra acidtung, techy, funky og skitten hardtrance til mer bola og småharry tunnel-clubtrance. :whip: Vi får se :)


:D
Dj Stephano
Tracklist for dagens sett på THT session :

ULTRAFORM IN THE MIX :

01. Ultraform - Sense Your Mind (Intro Mix)
02. Ultraform - Music Is Movin' (Original Mix)
03. Ultraform - Voice Of The Dark (Original Mix)
04. Vince Gerrard Meets Ultraform - Heart Impulses (Original Mix)
05. Dr. Deal - Do Not Attemp (Original Mix)
06. Ultraform - Time Travel (2005 Re-Edit)
07. Mantra - Nevermore (Ultraform Mix)
08. Aural Experience - Lifeforce (Original Mix)
09. Marco Di Micoli - Anubis (DJ Energy Remix)
10. Outback - Cause In Fact (Original Mix)
Dj Stephano
Dirkete link til bestilling av billetter vis noen skulle ønske det :

http://www.ticketmaster.no/html/art...AGE@DOVREHALLEN

-Stephano-
iskrem
uff, er ikke 18 helt enda.. :\

tror du de sjekker legitimasjon? ;) :P
Ariah
de gjorde når piet bervoets (rank 1) spilte der i november eller desember, eller når det var :)
Dj Stephano


Her er plakaten ;)
DJ_Audun
Kul plakat!
dj_alfi
fet plakat.. bare synd med skrivefeil :( hot, hotter, hottest...
Redd
hotest!

kan ikke si det frister så veldig, selv om jeg har lyst å støtte opp om et slikt arrangement. musikken er ikke helt opp i gata mi. hva menes med at det kan spilles litt mer funkey/groovey? er det fare for noe proghouse/house? :)

syntes forsåvidt det burde vært mer 1 hardtrance/energisk trance- og 1 prog/house/trance-scene. hadde i hvert fall treffi et videre publikum. lykke til uansett!

Dj Stephano
quote:
Originally posted by Redd
hotest!

kan ikke si det frister så veldig, selv om jeg har lyst å støtte opp om et slikt arrangement. musikken er ikke helt opp i gata mi. hva menes med at det kan spilles litt mer funkey/groovey? er det fare for noe proghouse/house? :)

syntes forsåvidt det burde vært mer 1 hardtrance/energisk trance- og 1 prog/house/trance-scene. hadde i hvert fall treffi et videre publikum. lykke til uansett!


I mainhall så kommer funkey å carl e til å varme opp med funkey/groovey saker. Det er for å gi mainhall en behagelig start. Vis du vil høre noe hardere så er det jo bare å ta turen inn i hardfloor.
ziddy
Ser bra ut dette her. Jeg kommer i hvert fall! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement