return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 2 [3] 4 5 
THT Events Presenterer: Voyage @ Dovrehallen (Storgt 22/Oslo) Lørdag 3. September (pg. 3)
View this Thread in Original format
dj_alfi
quote:
Originally posted by Redd
hotest!


hø?

Main Entry: hot
Pronunciation: 'hät
Function: adjective
Inflected Forms: hot·ter; hot·test


lol, splitter du hotest får du ho test :P

"ho's, you gots to prove yourself, if y'all wan' me as yo pimp!"
Dj Stephano
Husk å tune inn THT session i dag kl 21.00 på fm 101,1 radio oslo, eller på www.radiooslo.no !

I dag har du sjansen til å vinne 2 billetter til Voyage, og i tillegg kan du vinne et Cosmic gate album.
Du får også høre noen av artistene som skal spille på Voyage live den siste timen.
I dag spiller undertegnede, joel og Trancecat, back 2 back 2 back den siste timen.

Så da har du muligheten til å høre hele 3 djs på 1 gang... hehe
mossel
Jeg kommer helt sikkert :D

også cosmic gate hit til norge da, kan jo ikke bli bedre.


Hei allesammen! :crazy:
KrissO
Såeh, reviews ? ;) Fikk desverre ikke dratt :/
djXerox
Cosmic Gate var kick ass moro :toocool:
Dark by Design fikk bare spilt en halvtime før lyden ble slått av, men
det rocka huset !!

Ellers kan jg si at Ultraform, Chem og Joel hadde jævli feite sets også!
dj_alfi
omg jeg ble så usannsynlig full.. var dritbra musikk.. cosmic gate spilte vilt ass.. jeg sovnet på en trapp ett eller annet sted..:nervous:
djXerox
ja du var møkk dritings :P hehehe..
dj_alfi
quote:
Originally posted by djXerox
ja du var møkk dritings :P hehehe..


møtte jeg deg?
djXerox
du gjorde faktisk det..:stongue:

men d var først klokka 3 eller noe sånt. Lurte på hvordan du skulle
komme deg hjem, men fikk aldri noe svar.. Så ikke rart du passa ut på en benk .. LoL
dj_alfi
quote:
Originally posted by djXerox
du gjorde faktisk det..:stongue:

men d var først klokka 3 eller noe sånt. Lurte på hvordan du skulle
komme deg hjem, men fikk aldri noe svar.. Så ikke rart du passa ut på en benk .. LoL


lol husker lite etter at musikken stoppet lol.. skulle egentlig sove hos en kamerat men han stakk før meg, og etter at jeg sovnet på nachet og ble kastet ut av santos :whip::P så begynnte jeg og gå oppover og det neste jeg husker er at jeg våknet opp på en trapp i nærheten av radisson sas :::haha:

kaos ass :P

Soeder
dette var morro!! Cosmic Gate, Gaz West og han som spilte fra tolv til ett tok av. Synd ikke Gaz West fikk spilt lenger! tok av når han spilte Pure Thrust:D
KrissO
Damn. Ser ut som jeg gikk glipp av noe... :]
Noen som har tracklist eller? Er spent på hva Cosmic Gate spilte =) Hvor lenge spilte de btw ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement