return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 2 3 [4] 5 
THT Events Presenterer: Voyage @ Dovrehallen (Storgt 22/Oslo) Lørdag 3. September (pg. 4)
View this Thread in Original format
dj_alfi
quote:
Originally posted by KrissO
Damn. Ser ut som jeg gikk glipp av noe... :]
Noen som har tracklist eller? Er spent på hva Cosmic Gate spilte =) Hvor lenge spilte de btw ?


de spilte fire wire, og så exploration of space.. så dro de hjem..
djXerox
quote:
Originally posted by KrissO
Damn. Ser ut som jeg gikk glipp av noe... :]
Noen som har tracklist eller? Er spent på hva Cosmic Gate spilte =) Hvor lenge spilte de btw ?


DE ? Det var bare en fra cosmic gate som jeg så iallefall.. Og han spilte ca. 1t og 30min..
KrissO
quote:
Originally posted by djXerox
DE ? Det var bare en fra cosmic gate som jeg så iallefall.. Og han spilte ca. 1t og 30min..


Var ikke der jeg vel. Tenkte kanskje at begge var der =)
euphoria_ibiza
quote:
Originally posted by djXerox
DE ? Det var bare en fra cosmic gate som jeg så iallefall.. Og han spilte ca. 1t og 30min..


yep det stemmer var bare nic fra cosmic gate

husker noen låter :

wippenberg - earth

cosmic gate ft jan johnston - I feel wonderful

lost witness -home ..husker ikke hvilken version

cosmic gate - fire wire

litt for lite folk...men ellers helt ok
ziddy
Var dirt rått. Jeg ble ikke det minste full selvom jeg drakk en del halvlitere, men det var heller ikke nødvendig. Kan ikke få sagt hvor mye jeg digger det at interessen for trance er på vei tilbake for fullt her i landet igjen! :D
mossel
dette var helt vanvittig, rocket i strekk i 5 timer jeg, var hærlig.

jeg (vi) koste oss mest på det "bakrommet" (hard rommet) da, til cosmic gate kom på scenen.

kjempe arrangemang, all takk til tht events for slikt, håper på mer morro i fremtiden. :eyespop: :eyespop:
Dj Stephano
Her er låtene jeg spillte på Voyage.

Voyage 03.09-05 @ Dovrehallen 24.00-01.00
1. Stephano & Trancecat - Tropical flute
2. Marcel Woods - Beautiful Mind
3. Euphonic - Voice of tomorrow
4. Cor Fijneman - Monologue
5. Marcel Woods - Cheerry bloosom
6. Jowan - Overflow
7. Ron van den beuken - Timeless
8. Stephano, joel & trancecat - The rg virus
9. Marcel Woods vs. Jesselyn - Flora
Soeder
quote:
Originally posted by KrissO
Damn. Ser ut som jeg gikk glipp av noe... :]
Noen som har tracklist eller? Er spent på hva Cosmic Gate spilte =) Hvor lenge spilte de btw ?


de jeg husker jeg

Marc Dawn - Ezpander
Cosmic Gate - The Drums
Ernesto & Bastian - Darkside of the Moon
Lost Witness - Home (Mike Shiver's Catching Sun Mix)
+ en tech-trance låt jeg har hørt 1000 ganger men ikke husker navnet på. Mulig Marco V eller Sander van Doorn
djXerox
quote:
Originally posted by Soeder
de jeg husker jeg

Marc Dawn - Ezpander
Cosmic Gate - The Drums
Ernesto & Bastian - Darkside of the Moon
Lost Witness - Home (Mike Shiver's Catching Sun Mix)
+ en tech-trance låt jeg har hørt 1000 ganger men ikke husker navnet på. Mulig Marco V eller Sander van Doorn


ikke glem Fire Wire :thepirate
Soeder
gadd ikke nevne de som er nevnt allerede;)

djXerox
quote:
Originally posted by Soeder
gadd ikke nevne de som er nevnt allerede;)


bøyer meg i støvet.. følger tydeligvis ikke godt nok med :sadgreen:
djchem
Bra kveld ja. Kunne vært noe mer mennesker, men bra stemning uansett. CG leverte som faen. ULtraform imponerte big time! Gaz West var hard på diskanten, men våt dopapir i ørene og stramme drinker gjorde jobben.

Lol alfi, møtte deg i baren, du var seriøst døddrukken. Takk for tequilaen! :p

For min egen del, gikk futten litt ut av meg da en sikring tok kvelden, og jeg måtte spille uten bass og lys i 30-40 minutter. Smådøvt når folk står og roper at det ikke er bass. Så heller ingenting i dj boksen. :p Ble et par kjappe, sketchy overganger :X men men, sånt skjer.

Her er sånn ca. det jeg spilte. Mulig det mangler noe og at jeg misser litt på rekkefølgen av noe av det.

DJ Dano vs Marzz - 25-six (Impulz Theme 2005)
JamX & De Leon feat. Bernard Sumner - Blue Monday (Original mix)
Nicci Versaci - Wastin' my time (Original mix)
DJ Slideout - Leave us alone (La Cargo Remix)
Sound 2 Light - It's like that (Club Campaign 1)
Thomas Trouble - Echoes (Michael Fusseder Remix)
Atlantic Wave - Kataklisma (Luca Antolini hard mix)
United Nations: Kosmonova - Celebrate (2005 bootleg)
HT UK: Pulser - Cloudwalking (2005 bootleg)
Pro-Tech - Cosmic Vision (DJ Wag remix)
Edgewalkers feat Chris K. - I ran (Alex Butcher remix)
JK Walker - Re-initiate (Dave Prodygee & Rob De Traxx remix)
DJ Wag - The Darkness (DJ Wag Remix)
Jon The Baptist - Earth (Heaven's Gate mix)
DJ Wag - Gettin' High (DJ Wag mix)


Fet kveld, solid jobb av tht.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement