|
zaterdag 15 december &joi #2
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
Voor iedereen die elke keer weer zegt te willen komen, maar altijd een smoesje heeft: probeer een nieuw smoesje te verzinnen om zaterdag 15 december niet te komen. :D
ER is weer een &joi in Club 151. Dit keer gaan we diep trancen en hardtrancen tot we erbij neervallen! Tot 8 uur 's ochtends in Club 151, Oudegracht 151 a/d werf, Utrecht. Ik zou grag de flyer hier willen posten, ware het niet dat mijn eigen pc kapoet is en dat ik vanuit deze pc niets kan uploaden. bij deze vraag ik Dago dan ook om de flyer er even bij te zetten...
DJ's: UP, Eye-Riz, Wouter (Freaks) en Soundtraveller (Wake Up)
Entree: 10 piek |
|
|
| Dago "B" Duck |
 
Zo dan! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
MMMM, zeker vreemd. Heeft ze misschien bij het starten van deze Thread per ongeluk Html codes uit gezet.
En dat in je sig ligt echt aan jezelf.... |
|
|
| Gekhous |
| uitstekende smoes: maandag een herkansing bedrijfseconomie voor mn propedeuse (MOET ik dus halen, anders einde verhaal op school) EN een presentatie voor mn project... oh, en ik moet zondag werken |
|
|
| Eye-Riz |
Nou, okay, Gekhous, hihi, dat is wel een goeie smoes. Is het anders ECHT einde school voor je? Heb je knap gedaan dan :D
Enne Dago, haal dat & teken uit de naam weg, die tekens veroorzaken vaak problemen. |
|
|
| Dj Alpha |
K heb geen smoes nodig, heb allang gezegd dat ik t voorlopig ff rustig aan ga doen, ook omdat ik mn OV ben verloren..
Voor de mensen die wel gaan veel plezier, zal wel moeten lukken :)
Eye-Riz, was deze &joy editie nou meer hardhouse? Dat hoorde ik van Oedo.. |
|
|
| Eye-Riz |
| eerder hardtrance denk ik, maar wel diep en vet beuken op het laatst. WE beginnen rustig, hihhi, mensen warming up geven en hoe later hoe krachtiger :D |
|
|
| Dago "B" Duck |
| quote: | | K heb geen smoes nodig, heb allang gezegd dat ik t voorlopig ff rustig aan ga doen, ook omdat ik mn OV ben verloren.. |
Jij hoeft geen smoesjes te verzinnen Alpha, want volgens mij ben je al overtuigd, dus kom je toch wel als je kan.:D
Weer een Nexus/&Joi- verslaafde!!!:) :) :) :) |
|
|
| Gekhous |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Nou, okay, Gekhous, hihi, dat is wel een goeie smoes. Is het anders ECHT einde school voor je? Heb je knap gedaan dan :D |
propedeuse moet je in 2 jaar halen, dit is mn 2e jaar en laatste x dat ik dit vak mag herren...
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
eerder hardtrance denk ik, maar wel diep en vet beuken op het laatst. WE beginnen rustig, hihhi, mensen warming up geven en hoe later hoe krachtiger :D |
&ga me ff lekker zitten maken, terwijl je weet dat ik niet kan!!!!
grmbl |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
eerder hardtrance denk ik, maar wel diep en vet beuken op het laatst. WE beginnen rustig, hihhi, mensen warming up geven en hoe later hoe krachtiger :D |
beloof mij de volgende keer dat weer kom (januari/februari) dat t weer flink stampen wordt.. wantuhhhhh.. daar hou ik wel van :D
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Jij hoeft geen smoesjes te verzinnen Alpha, want volgens mij ben je al overtuigd, dus kom je toch wel als je kan.:D
Weer een Nexus/&Joi- verslaafde!!!:) :) :) :) |
:) |
|
|
| Eye-Riz |
OOOOOW, sorry Gekhous, ik zal het niet meer hebben over die heerlijke beats en de muziek die je allemaal moet missen komende zaterdag :D :D
Da's net zoiets als koekhappen terwijl je er NET niet bij kunt, maar wel heel veel zin hebt in dat koekje :D
Trouwens, Alpha, over muziek kan ik niets beloven, ik kan namelijk niet spreken voor de andere dj's. Je moet er maar op vertrouwen. :D |
|
|
|
|