|
Beta t-shirts - Betaling (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| *slaps Kelly en mellow_head* :whip: |
|
|
| mellow_head |
| Ja ik zit krap bij kas, dus da gaat nog ff duren... |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Ja ik zit krap bij kas, dus da gaat nog ff duren... |
schrappen dan die handel :whip: :whip: :whip:
zo kunnen we nog lang wachten. Dan moet ge ook geen T-shirt bestellen eh Dude |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Buoyant
schrappen dan die handel :whip: :whip: :whip:
zo kunnen we nog lang wachten. Dan moet ge ook geen T-shirt bestellen eh Dude |
+1 straks is het winter en zitten onze tshirts toch onder een trui en ziet niemand ze :o ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ook al heb ik geen t-shirt besteld, de mannen hierboven hebben gelijk :) |
|
|
| mellow_head |
| Then cancel my appointment:) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Then cancel my appointment:) |
Ok, dan is het nu enkel nog wachten totdat Kelly betaald heeft.
Nog een geluk dan dat er nog een paar tshirts zijn bijbesteld, want anders hadden we een nieuwe prijs moeten laten bepalen en misschien iedereen moeten laten bijbetalen. |
|
|
| Kelly* |
Oeps....
Kelly heeft net betaald se!
Sorry...wast een beke uit het oog verloren :rolleyes: |
|
|
| Buoyant |
| Benny, dan moeten we maar eens gaan zien zeker? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Benny, dan moeten we maar eens gaan zien zeker? |
Ok :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Kelly*
Kelly heeft net betaald se! |
Nog altijd niet ontvangen :conf: |
|
|
|
|