return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Beta t-shirts - Betaling (pg. 4)
View this Thread in Original format
Vadro
Is het nog mogelijk om een t-shirt te kopen?
CygnusX
quote:
Originally posted by Vadro
Is het nog mogelijk om een t-shirt te kopen?


Nope, sorry, ze zijn vorige week besteld.
CygnusX
quote:
Originally posted by Kelly*
Kelly heeft net betaald se!


Nog altijd niks gekregen :conf:
Hebt ge mijn pm ontvangen, Kelly?
Real
Zijn ze "af" tegen Illusion@Sportpaleis? :p
CygnusX
Met wat geluk zijn ze woensdag (de 21ste) klaar, dus misschien lukt het. Anders moeten diegenen die hun tshirt vrijdag willen (voor Illusion@Sportpaleis), hier iets posten, dan probeer ik hun tshirt die dag nog te versturen. Ik kan wel niets beloven, alleen maar proberen :)
Kelly*
Sorry Cygnus....
Centje waren gestort maar blijkt nu da mijn rekeningen allemaal geblokkeerd zijn :nervous:
Ik bezorg u de centjes asap desnoods kommek cash brengen :rolleyes:

ing scheidende ouders en advocaten :whip: :whip: :whip: :whip:
Real
quote:
Originally posted by Kelly*
Sorry Cygnus....
Centje waren gestort maar blijkt nu da mijn rekeningen allemaal geblokkeerd zijn :nervous:
Ik bezorg u de centjes asap desnoods kommek cash brengen :rolleyes:

ing scheidende ouders en advocaten :whip: :whip: :whip: :whip:


CygnusX
quote:
Originally posted by Kelly*
Sorry Cygnus....
Centje waren gestort maar blijkt nu da mijn rekeningen allemaal geblokkeerd zijn :nervous:
Ik bezorg u de centjes asap desnoods kommek cash brengen :rolleyes:

ing scheidende ouders en advocaten :whip: :whip: :whip: :whip:


Ok, dan is het in orde.
Had ik het geweten, dan had ik er niet meer naar gevraagd :o
Ik had schrik dat er iets was misgelopen met de rekeningnummer.

Ps: Ga je straks naar Menno in Eindhoven? Misschien zie ik je daar dan wel.
Kelly*
Het hangt er nog van af maar de kans is vrij groot...
Whiiii Menno :toothless
Pheatus
Benny, ga je ook naar Illusion? Anders kunnen we daar afspreken?
Zal te laat zijn om nog te verzenden woensdag vrees ik.

CygnusX
quote:
Originally posted by Pheatus
Benny, ga je ook naar Illusion? Anders kunnen we daar afspreken?
Zal te laat zijn om nog te verzenden woensdag vrees ik.


Nope, ik ga niet. Ik denk ook niet dat de tshirts morgen al klaar zijn, want normaal zou ik dan nu al iets gehoord moeten hebben. Voor komend weekend zal het dus al niet lukken, spijtig genoeg.
Real
So be it! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement